Deveti OREA Art Market u Sarajevu još jednom je dokazao da je mnogo više od običnog prodajnog sajma. Ovaj jedinstveni događaj okupio je 43 kreativca iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije i Crne Gore, koji su posjetiteljima predstavili vrhunske rukotvorine i proizvode s dušom.
Od odjeće, obuće i torbi, preko nakita i modnih dodataka, do dječjih igračaka, ponuda je bila bogata i raznovrsna, a svaki proizvod nosio je priču o kreativnosti, inovaciji i održivosti. Reakcije kreativaca iz regije bile su izuzetno pozitivne, ističući kako je ovaj događaj odlična prilika za predstavljanje svojih radova široj publici i povezivanje s ljubiteljima dizajna. Art Market je postao mjesto gdje mali brendovi imaju priliku pokazati se, gdje ljubitelji dizajna mogu otkriti unikatne komade, ali i podržati održivu modu koja ima dugoročan utjecaj na našu svakodnevnicu.
„Osjećam se ispunjeno i zahvalno što smo ponovno uspjeli stvoriti jedinstvenu priliku za povezivanje kreativnih ljudi i brendova iz cijele regije. OREA Art Market je više od običnog sajma – to je prostor gdje se slavi kvaliteta, autentičnost i održivost. Kroz svakog izlagača, kroz svaku priču koja stoji iza proizvoda, doprinosimo razvoju lokalnih zajednica, potičemo kreativnost i podržavamo preduzetništvo, a sve to uz posebnu atmosferu koja je svojstvena našem događaju. Vjerujem da će svi koji su posjetili OREA Art Market ponijeti sa sobom ne samo sjajne proizvode, već i inspiraciju, ideje i osjećaj zajedništva koji su uvijek osnovna snaga ovog događaja. Radujemo se već sljedećoj godini, u kojoj ćemo obilježiti 10. OREA Art Market s posebnim događajem!“, s ponosom je istakla suosnivačica OREA platforme, Senita Slipac.
Društvena odgovornost i humani rad bili su i ovog puta u središtu Art Marketa. Sav prihod od ulaznica, kao i dio od prodaje rukotvorina, u iznosu preko 6000 KM, bit će donirani za Roditeljsku kuću Udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“, uz dosad prikupljenih skoro 70.000 KM za ovu plemenitu svrhu. Direktor Udruženja Fikret Kubat, naveo je da je od izuzetne važnosti što je OREA Art Market prepoznao Roditeljsku kuću u Sarajevu i Tuzli, te što svake godine pružaju nesebičnu podršku djeci i roditeljima.
OREA Art Market nastavlja implementirati inovacije koje podržavaju ekološku odgovornost. Mogućnost online kupovine ulaznica, integracija TOMRA Collection BiH reciklomata na događaju, te odgovorno prikupljanje jednokratne ambalaže uz podršku Ekopak-a, samo su neki od načina na koje se potiče ekološka svijest među izlagačima i posjetiteljima. Reciklažom oko 20 kg (700 boca jednokratnih ambalaža ) plastike, prikupljenih tokom Marketa, ušteđena je energija potrebna da sijalica u domaćinstvu radi 4.000 sati, dok je reciklažom 11 kg sakupljenog papira, sačuvano više od 40 kW energije, što je ekvivalentno energiji koju prosječno domaćinstvo potroši za 2 dana. Sav prikupljeni otpad će biti iskorišten za proizvodnju novih proizvoda ili kao izvor energije, čime OREA tim u praksi potvrđuje svoju posvećenost održivosti. Sva sakupljena jednokratna ambalaža, preko Ekopak operatera za upravljanje otpadom, reciklirati će se u fabrici Omorika u mjestu Rudanka kod Doboja i Natron Hayat u Maglaju.
I ove godine, projekat OREA Art Marketa su podržali Visa - platni partner, UniCredit Bank, Škoda powered by Porsche, Max Factor, Rimmel, Bourjois, Galenika, Telemach, Lutrija BiH, Dukat, Leda, Manuel i Gama security. Tu su i partneri, Ministarstvo kulture KS, Ministarstvo privrede KS, Visit Sarajevo – Turistička zajednica KS, IOM projekat No Nation Fashion i USAID Program podrške zaštiti ljudskih prava USAID/INSPIRE, kao i medijski partneri: Klix.ba, RSG i Antena radio.
Trenutno OREA zajednica okuplja više od 170 brendova sa oko 5000 različitih proizvoda. OREA Art Market održava se već petu godinu zaredom i svaki put bilježi više hiljada posjetitelja koji ovaj događaj opisuju kao odličan povod za druženje svih generacija u kreativnoj i inspirativnoj atmosferi Art Marketa.