Izbor pravog fonta je presudan dio procesa dizajna logotipa, ali kada je u pitanju definisanje jedinstvenih karakteristika brenda, on takođe može da igra veoma važnu ulogu u oblikovanju identiteta i tonu obraćanja. Najbolje riješenje, za one koji imaju vremena i novca, jeste besprekoran font koji se prilagođava do savršenstva.
Studiji kao što su Dalton Maag, Commercial Type, Fontsmith i Hoefler & Co imaju veliko iskustvo u razvijanju dizajniranih fontova za brendove, a mnogi njihovi klijenti su to iskoristili na različitim platformama.
Predstavljamo vam neke od savjeta njihovih stručnjaka koji mogu da vam pomognu u izboru fonta za dizajn najboljeg logotipa.
1. Držite se jednostavnosti
Logotip sa čistim i jasnim fontom se lakše reprodukuje za različite proizvode. Zapamtite da ćete možda morati da ga uvećate ili smanjite. Uvjerite se da vaš logo izgleda atraktivno na bilo kojoj površini, bilo da je to veliki baner, olovka ili neki drugi promotivni materijal.
2. Pogledajte koje fontove koriste vaši konkurenti
Vaš cilj nije da imitirate, već da analizirate da li su njihova riješenja pametna. Učite i iz uspješnih i iz neuspješnih primjera. Neuspješni primjeri mogu da vam pomognu da shvatite zašto neki izbor nije dobar i zbog čega bi trebalo da ga izbjegavate.
3. Koristite font koji odražava identitet vašeg brenda
Font čini vaš logo prepoznatljivim i nezaboravnim. Razmislite o tome koji font odgovara vašoj kompaniji.
Da li je to font koji će da djeluje ozbiljno, čisto i uredno, baš kao što je i vaša kompanija? Šta ako je vaša kompanija vesela, haotična i okrenuta mladima? Da li treba da prenosite neke nove ideje ili da se držite tradicije i konzervativnih ideja?
Različite industrije se oslanjaju na različite vrijednosti koje se prenose putem različitih fontova. Stabilna advokatska firma i prodavnica vjenčanica neće imati slične logotipe. Uzmite u obzir vrstu proizvoda ili usluge koju nudi kompanija za koju radite logo. Identifikujte svoju ciljnu publiku. Otkrijte koji od atributa firme treba da istaknete.