VIJESTI

Evo kako da odaberete pravi font za vaš logo

Avaz.ba

7.12.2017

Izbor pravog fonta je presudan dio procesa dizajna logotipa, ali kada je u pitanju definisanje jedinstvenih karakteristika brenda, on takođe može da igra veoma važnu ulogu u oblikovanju identiteta i tonu obraćanja. Najbolje riješenje, za one koji imaju vremena i novca, jeste besprekoran font koji se prilagođava do savršenstva. 

Studiji kao što su Dalton Maag, Commercial Type, Fontsmith i Hoefler & Co imaju veliko iskustvo u razvijanju dizajniranih fontova za brendove, a mnogi njihovi klijenti su to iskoristili na različitim platformama.

Predstavljamo vam neke od savjeta njihovih stručnjaka koji mogu da vam pomognu u izboru fonta za dizajn najboljeg logotipa.

1. Držite se jednostavnosti

Logotip sa čistim i jasnim fontom se lakše reprodukuje za različite proizvode. Zapamtite da ćete možda morati da ga uvećate ili smanjite. Uvjerite se da vaš logo izgleda atraktivno na bilo kojoj površini, bilo da je to veliki baner, olovka ili neki drugi promotivni materijal.

2. Pogledajte koje fontove koriste vaši konkurenti

Vaš cilj nije da imitirate, već da analizirate da li su njihova riješenja pametna. Učite i iz uspješnih i iz neuspješnih primjera. Neuspješni primjeri mogu da vam pomognu da shvatite zašto neki izbor nije dobar i zbog čega bi trebalo da ga izbjegavate.

3. Koristite font koji odražava identitet vašeg brenda

Font čini vaš logo prepoznatljivim i nezaboravnim. Razmislite o tome koji font odgovara vašoj kompaniji.

Da li je to font koji će da djeluje ozbiljno, čisto i uredno, baš kao što je i vaša kompanija? Šta ako je vaša kompanija vesela, haotična i okrenuta mladima? Da li treba da prenosite neke nove ideje ili da se držite tradicije i konzervativnih ideja?

Različite industrije se oslanjaju na različite vrijednosti koje se prenose putem različitih fontova. Stabilna advokatska firma i prodavnica vjenčanica neće imati slične logotipe. Uzmite u obzir vrstu proizvoda ili usluge koju nudi kompanija za koju radite logo. Identifikujte svoju ciljnu publiku. Otkrijte koji od atributa firme treba da istaknete.



4. Ne koristite previše fontova

Jedan font (ili maksimalno dva) su vaš najbolji izbor. Više fontova može da izgleda nedopadljivo i izazove nepovjerenje među potencijalnim klijentima.

Imajte na umu da se kompanije visokog profila fokusiraju prvenstveno na samo jedan font. Manje firme koriste različite fontove za ime kompanije i slogan, uglavnom zbog nedostatka sredstava ili znanja.

5. Nemojte da koristite isključivo fontove koji su u trendu

Trendovi su kratkotrajni. Ono što je danas popularno sutra može biti zaboravljeno . Ako želite da vaši klijenti budu zadovoljni i da sa njima ostvarite dugoročnu saradnju, ne dopustite da ono što ste radili za njih nestane i propadne kada prođe ta moda.

Izaberite font koji odražava vrijednosti i karakteristike kompanije za koju radite.

Ovo je samo nekoliko osnovnih trikova. Ako ste kreativni i želite da oživite svoje ideje kroz dizajn logotipa, ambalaža, promotivnih materijala, korica časopisa, knjiga ili stripova, sve potrebne vještine i znanja možete da steknete na edukativnom programu za grafički dizajn u okviru ITAcademy.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.