VIJESTI

Šta ljudi najviše čitaju: Sa ovih 5 vrsta blogova ćete zasigurno privući više čitalaca

Sponzorisani tekst

17.10.2017

Ako želite da započnete blogersku karijeru, prva stavka koja će vam zadati glavobolju jeste to koje teme u svom virtuelnom kutku treba da obrađujete da biste zadovoljili želje vaših potencijalnih čitalaca.  

Saznajte šta ljudi najviše vole da čitaju i na kojim blogovima se najduže zadržavaju.

1. Otkrijte svoje navike i servirajte život na tacni

Bilo da ste poznata ličnost ili jedan običan Pavle ili Bojana, svako svoj život može da podijeli s drugima onlajn (ne samo preko Snepčeta ili Instagrama, već i putem bloga).

Vjerujte da mnoge na neki način zanima šta radite privatno, šta najviše volite da jedete, koju kafu pijete, gdje izlazite u grad…

Zato je privatni život tema o kojoj skoro svi vole da čitaju (sjetite se samo stare izreke Tuđe - slađe, ili Svi žele da zavire u komšijsko dvorište). Isti slučaj je i s blogovima. Ali znajte da izbor ove teme može biti mač s dvije oštrice, jer zbog njene obimnosti lako možete da se izgubite u svojim namjerama i skrenete sa zamišljenog puta.

Pišite o svom uspjehu, iznosite mišljenja, dajte prijedloge, savjetujte ljude i otkrijte svoja iskustva. Ovo je odlična tema za apsolutne početnike. Šta čekate?

2. Živite da biste jeli, jedite da biste živjeli

Skoro da je nevjerovatno koliko mnogo blogova o hrani postoji, jer svakog dana niče jedan novi blog, piše sajt Rabbut.com. Ako volite da jedete ili pripremate hranu, onda će stvaranje digitalnog mjesta s tekstovima o kulinarskim temama biti pravi potez.

Da ne pominjemo koliko je ljudi pokrenulo svoje blogove o hrani i uspjelo u tome, a da su prije toga ostavili svoje prvobitne poslove. Zdrav način ishrane, dijete, recepti iz različitih kuhinja, preporuke restorana… Izbor tema je ogroman.

Ipak, prije nego što zakoračite u blogovanje o hrani, uvjerite se da imate dovoljno novca da finansirate ovu strast (ne možete praviti italijanske tjestenine bez kvalitetnog sira i sosa ako nemate novca da kupite te sastojke, zar ne?)

Pritom, da biste se izdvojili u moru blogera koji pišu o hrani (food blogera), potrebno je da iskažete kreativnost i da stalno budete u kontaktu sa svojim čitaocima, jer je u modernoj eri ovaj odnos ključ za uspjeh vašeg bloga.

3. Ako putujete često – iskoristite to!

Ko ne uživa u putovanjima rado dijeleći doživljaje s drugima? Pretočite svoja iskustva u pisane riječi na svom blogu ili se oprobajte kao jutjuber.

Svojim čitaocima prezentujte prvi, iskreni utisak o turističkom odredištu, restoranima i kafićima koje ste posjetili, hrani koju ste probali... Podijelite s njima ono što vam se posebno svidjelo na tom putovanju, saopštite vašim čitaocima šta je ono što nikako ne bi smjeli da propuste ako krenu na istu destinaciju i ukažite im na to gdje mogu da naprave najbolje fotografije (jer društvene mreže ne smiju da ispaštaju). To je ono što od televizijskih programa o putovanjima nikada neće saznati.

Ipak, postoji jedna začkoljica. Ne može mnogo ljudi da se bavi ovom tematikom, jer ona zahtjeva dosta novca! Zato dobro razmislite o tome da li je ovo prava tema za vas.

4. Preporuka za odlične proizvode i kritika onih manje dobrih

Prije nego što ljudi kupe nešto, sve češće traže digitalne komentare o tim proizvodima, kako bi vidjeli da li će se njihova kupovina isplatiti ili treba na vrijeme da promjene odluku. Što više pozitivnih utisaka o proizvodu postoji, to se on bolje prodaje.

S obzirom na to da ljudi stalno traže novitete koji su im potrebni u životu, pravljenje takozvanih recenzija nepresušna je tema, koja ima odličnu perspektivu, pogotovo ako volite da pričate o tome zašto jedan proizvod volite ili mrzite. Oprobajte se u ovome i javite nam utiske!

5. Postanite modni bloger

Da li ste čuli za Zorannah, koja je u poslednjih nekoliko godina dospjela u žižu interesovanja jer se pročulo da objavama na internetu i zanimanjem modnog blogera ona stiče ogromnu zaradu? Sigurni smo da jeste.

Pitate se zašto bi ovo trebalo da vas interesuje? Odgovor je jednostavan – svi vole da izgledaju lijepo i savjete traže, zamislite – na internetu. U svom onlajn kutku možete pisati o najnovijim trendovima, postavljati fotografije svojih odjevnih kombinacija ili komentarisati kako vam se sviđa haljina nove misice.

Kada se odlučite za bilo koju od ovih tema, morate da imate u vidu da je važno da volite ono o čemu pišete, jer inače od čitalaca nećete dobiti podršku kakvu očekujete. Želimo vam sreću u blogerskoj karijeri.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.