FORMULA 1

Sains nakon odustajanja: Uslovi su bili nemogući

Pokušao sam izaći iz Čekovog (Perezovog) prskanja da vidim nešto, ali čim sam izašao iz putanje, imao sam više vode u gumama i ušao sam u akvaplaning što je rezultiralo potpunim gubitkom kontrole, kazao je

Trenutak kada je Sains odustao. F1 / TWITTER

S. S.

9.10.2022

Karlos Sains (Carlos Sainz) je ispao iz utrke u Japanu nakon akvaplaninga i ispadanja u prvom krugu prema zavoju Spun u Suzuki.

Kaže da nije previše uznemiren jer nije pogriješio i insistira na tome da su uslovi bili preopasni za utrku:

- Da budem iskren, nisma previše zabrinut. Očito sam razočaran zbog sudara, ali u isto vrijeme uslovi su bili prilično nemogući s vidljivošću. Pokušao sam izaći iz Čekovog (Perezovog) prskanja da vidim nešto, ali čim sam izašao iz putanje, imao sam više vode u gumama i ušao sam u akvaplaning što je rezultiralo potpunim gubitkom kontrole - kazao je  Sains.

Gume za potpuno mokre uslove

Dodao je da je bila možda najbolja opcija započeti trku s gumama za potpuno mokre uslove. 

- Svi se žale da se Formula 1 ne vozi po mokrom, ali kad vidite tu situaciju, zapravo vozimo bez vidljivosti. Kako možete voziti bolid Formule 1 brzinom 300 km/h bez vidljivosti - upitao je Sains.

"Zašto riskirati?"

Vozač Ferrarija također je objasnio zašto je prisutnost pomoćnih i servisnih vozila na stazi jako opasna, čak i kada automobili voze smanjenom brzinom:

- Čak i iza sigurnosnog automobila vozimo se brzinom od 100 ili 150 km/h, ali pri tim brzinama ne vidimo ništa. Ako jedan vozač odluči malo izaći iz trkaće linije ili ima mali akvaplaning ili mora promijeniti prekidač na upravljaču i malo izađe iz linije i udari u traktor, gotovo je. Još uvijek ne znam zašto riskiraamo, u ovim uslovima, imati traktor na stazi. Ionako ste to namjeravali označiti crvenom zastavom, pa zašto riskirati - pita Sains.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.