Jedan Ferrari F40 Competizione spada u kategoriju automobila koji su mnogo rjeđi na cesti od običnih.
Zapitajte se samo - koliko ste Ferrarija F40 vidjeli na cesti? Ako i jeste, koji i je li bio modificiran? Odgovor je sigurno ne, piše Autoklub Jutarnjeg.
Nema sumnje da je F40, općenito, jedan od najvažnijih automobila u historiji žanra superautomobila.
Čak se i primjerci s većom kilometražom mogu prodati za više od šest cifara. Ovaj primjerak ne samo da je jedinstven, već je i vrlo vjerovatno najsnažniji na svijetu.
Prvi put je isporučen službenom Ferrarijevom uvozniku krajem 1989. godine kao cestovni primjerak. To nije spriječilo vlasnika da ga samo nekoliko godina nakon isporuke prilagodi za utrke. To je uključivalo nadogradnje ovjesa, kočnica, karoserije i potpuno novo lakiranje u žuto.
Nakon što je dovršen, automobil je korišten na takmičenjima tokom devedesetih i sve do 2006., s raznim izmjenama i modifikacijama koje su se odvijale tokom godina.
Prije tri godine dobio je servis koji je uključivao testiranje ovjesa na pukotine, ugradnju novih spremnika goriva i ugradnju novog aparata za gašenje požara. Nešto nakon toga njegov sadašnji vlasnik nabavio je automobil i poslao ga Zanasi grupi iz Maranella.
Riječ je o grupi koja radi sve Extra Campionario boje (posebne narudžbe) za sam Ferrari, na modelima poput "Tailor-Made" izdanja i seriju Icona.
Tamo je dobio novu Grigio Nardo nijansu koju vidite na fotografijama. U isto vrijeme, imao je neke mehaničke popravke i poboljšanja i danas proizvodi oko 1000 KS (735 kW).
Iako je nemoguće biti siguran da je riječ o najsnažnijem F40 na svijetu, za veću brojku još se nije čulo.
Automobil se trenutno prodaje na privatnoj aukciji RM Sotheby‘sa, a cijena je dostupna na zahtjev.