CFMOTO je krajem juna ove godine na jugu Francuske održao evropsku premijeru novih CFORCE X4 i CFORCE X5 modela, koji dolaze kao nasljednici vrlo popularnih prethodnika CFORCE 450 i CFORCE 520, a koji su prodati u preko 100.000 primjeraka.
Evropska premijera je održana u izuzetnom ambijentu poznate vinarije Chateau de Lastours, koja na svom imanju posjeduje više od 80km puteva i poligona za testiranje vozila namijenjenih vožnji u najrazličitijim uslovima. Uz prisustvo više od 50 učesnika, uglavnom novinara iz cijele Evrope ali i regionalnih distributera, održane su različite radionice i testiranja vozila prilikom kojih su prikazani svi noviteti, poboljšanja i funkcionalnosti novih modela, piše Automobili.ba.
Nova generacija quadova CFORCE X4 i CFORCE X5 modela donosi moderan futuristički dizajn, gdje posebnu pažnju privlače LED svjetlosne grupe, koje mu daju oštar i agresivan izgled. Novi modeli posjeduju vizuelni DNK modela CFORCE 625 koji se izuzetno dobro pokazao u svim segmentima zbog svog naprednog dizajna pa je i kod novih modela izraženo vidljiv taj pristup.
Na novim modelima je znatno unaprijeđen radijus okretanja, kao i sama upravljivost prilikom vožnje od čak 25 posto u poređenju sa prethodnim modelom. Ovo je izuzetno važno jer pomaže čak i manje iskusnim vozačima da se kreću po terenima koji su zahtjevni, a u isto vrijeme umor vozača prilikom dužih i napornijih vožnji svodi se na minimum. Zahvaljujući tome poboljšana je i sigurnost jer se tako izbjegavaju i potencijalne greške koje se najčešće javljaju zbog umora ili manjka iskustva vozača.
Vozne osobine i aktivna udobnost unaprijeđeni su u nekoliko segmenata. Tako oba modela sada imaju visinu podnice od tla na 25.40 cm, a prilazni ugao je dodatno povećan, što uz dodatno povećan hod suspenzije od čak 26 posto garantuje da će oba predstavljena modela lako odgovoriti na izazove čak i na najzahtjevnijim terenima.
Dodatnim poboljšanjima ergonomije položaja vozača, pozicije i oblika rezervoara, kao i oblika i materijala sjedišta značajno je poboljšana i udobnost. Sjedište je izrađeno od pjene koja pruža izuzetnu ugodnost, vozačev dio sjedišta je ergonomski dizajniran tako da vozač ima još bolju i veću kontrolu nad samim vozilom bilo da sjedi ili da stoji. Također, zadnji dio sjedišta, namijenjen za suvozača je proširen, a naslon na koji se nastavlja pruža dodatnu sigurnost i udobnost suvozaču, čiji je položaj osjetno unaprijeđen u odnosu na prethodni model.
Pored ergonomije samog rezervoara i njegovog položaja u odnosu na vozača, povećan je i njegov kapacitet koji sada iznosi 17 litara, što je povećanje od gotovo 20 posto u odnosu na prethodni model.
Usisni i ispušni sistem su u odnosu na prethodni model povišeni za 120 milimetara, a to znači da čak i jako duboka voda koja vam se nađe na putu neće predstavljati problem.
Ono što je posebno primjetno je smanjenje vibracija za nevjerovatnih 30 odsto, pa novi CFORCE X4 i CFORCE X5 imaju najmanje vibracija u čitavoj klasi ATV vozila u ovoj klasi radne zapremine. Osjetna razlika se vidi i u temperaturi koju agregat stvara u sporohodnom načinu vožnje koja je smanjena za čak 25 posto, što znači da nema brige od potencijalnog pregrijavanja čak i u najvećim opterećenjima koja budu postavljena kao zadatak.
Na modelu CFORCE X4 nas očekuje digitalni ekran dijagonale od 3,5 inča, dok je na modelu CFORCE X5 digitalni ekran od 5 inča koji daje još bolju vidljivost u odnosu na prethodne modele jer je dodatno unapređeno pozadinsko osvjetljenje sa mnogo korisnih informacija za samog vozača.
Ovom prezentacijom CFMOTO je pokazao da ima vrlo ozbiljan i visok pristup ne samo u razvoju svojih proizvoda već i u načinu na koji ih predstavlja, te je premijerom za svoje nove X4 i X5 modele još jednom potvrdio da pripada premijum segmentu proizvođača.
Dolazak modela X4 i X5 na naše tržište se očekuje za nekoliko mjeseci.