Osamdesetih godina bilo je vrlo malo kompanija ili ljudi dovoljno hrabrih da modificiraju Ferrari, ali jedan od najuspješnijih u tome bio je Koenig, koji je poznat po dodavanju još više divljine modelima iz Maranella.
Riječ je o njemačkoj tuning kući koju je osnovao Vili Konig (Willy Koenig), koji je sam po sebi bio iskusan vozač trkaćih automobila.
Pokrenuo je kompaniju 1977. s ciljem da Ferrari ponovno postane "pravi sportski automobil" nakon što je bio nezadovoljan performansama 365 GT4BB-a kojeg je kupio.
Ovaj 512 BB iz 1980. ima samo 57.629 pređenih kilometara, a nedavno je odrađen veliki servis u aprilu ove godine od strane stručnjaka za Ferrari, Daria Saurera. On je zamijenio zupčasti remen i generalno sredio mjenjač.
Ferrari je u prilično dobrom stanju izvana i iznutra, uz samo manju količinu oštećenja od kamenčića i istrošene kože.
Svoju priču Ferrari je započeo kao obični 512 BB, dok ga drugi vlasnik nije poslao Koenigu 1983. godine. To je uključivalo blistavi bodykit, stražnje krilo, zlatne naplatke i produženi prednji razdjelnik.
Iza vozača smješten je 4,9-litreni 12-cilindrični bokser, koji proizvodi oko 450 KS zahvaljujući malo podešavanja. Snaga se šalje na stražnje kotače putem ručnog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa.
Ovaj 512 BB prodavao se putem Collecting Cars aukcijske platforme, gdje je prodan za 166.666 eura. Uz sam automobil, vlasnik je dobio brojne originalne papire, uključujući i informacije o Koenigovom paketu.