Sarajlija Edin Kanlić već niz godina gaji veliku ljubav prema automobilima, s bratom Jasminom vodi servis "Autoservis Kanlić", a redovno koristi priliku da posjeti razne auto trke gdje isprobava izume i pokušava postaviti nove granice kada su brzina i snaga motora u pitanju.
Za portal "Avaza" objasnio je Edin otkud tolika ljubav prema auto sportu, te je govorio o takmičenjima i nagradama koje je osvojio do sad.
- Ljubav prema automobilima desila se jako davno, a eto, odlučio sam i svoju profesiju bazirati na automobilima koji su moj život, i na ovaj i na onaj način. Ljubav prema trkama, s druge strane, rasla je postepeno. U prvoj fazi prepravljali smo neke najosnovnije stvari i na trkama svoj rad upoređivali sa automobilima sličnih performansi. Ulaskom u klub SRCS Sarajevo sve to je postalo ozbiljnije i u neku ruku profesionalnije, a i ljubav je rasla, ali i ciljevi koje želimo postići, pojasnio nam je Kanlić.
- Sada, nakon sedam godina aktivnog učestvovanja u šampionatu BiH i nakon osvojenih svih mogućih nagrada u svojoj kategoriji, nakon postavljanja državnog i regionalnog rekorda u dizel kategoriji u kojoj se takmičimo, naši ciljevi su okrenuti više ka Evropi i želimo ostaviti trag i na tom, do nedavno za nas nedostižnom nivou, a sada na dohvat ruke, dodaje.
Do sad je, kaže, osvojio preko 60 pehara.
- U svojoj karijeri osvojio sam 62 pehara, a najznačajniji među njima je svakako "Zlatna kaciga" , posebno priznanje za osvajanje državnog šampionata tri godine za redom. Pobijediti na jednoj trci ima svoju draž, ali je neuporedivo teže voziti sezonu na vrhunskom nivou i godinu za godinom izdržati na vrhu. Zbog toga mi je to i najdraži pehar, jer pored mene jedino još kolega iz kluba, Sead Agić, može se pohvaliti ovim peharom u našoj disciplini. Toliko je teško osvojiti „Zlatnu kacigu“ da eto, u 10 godina takmičenja pod okriljem Saveza samo su te dvije do sada podijeljene.
- Pored toga izdvojio bih možda još i pehar za drugo mjesto na velikom međunarodnom takmičenju u Rumuniji prošle godine, budući da smo došli kao autsajderi, a vratili se u Sarajevo sa tri pehara iz tri različite klase među konkurencijom koja znatno nadmašuje onu na našim domaćim trkama, priča nam Edin.
Njegov ljubimac s kojim uglavnom nastupa je trenutno golf, i to popularna "četvorka", naravno, ojačana i nadograđivana.
- Trenutno vozim VW Golf mk4 TDI sa pogonom na sva četiri točka. Oduvijek sam učestvovao sa dizel automobilom. Na neki način kroz rad na tom autu, i ovome sada, ali i onima ranije (VW Lupo, Golf mk2) konstantno podižemo granice mogućeg sa dizel vozilom. To dosta govori i o našem iskustvu i radu. Ne biste očekivali da Golf 4 TDI može ići brže od raznoraznih najnovijih Audija RS, BMW M modela, Porsche ili Mercedes AMG modela, ali eto, trenutno smo na takvom nivou i publika odlično reaguje na naše nastupe. Planiramo do kraja sezone spustiti vrijeme ispod 10 sekundi na 402 m, što je za dizel vozilo rezultat u samom evropskom vrhu. Trenutno smo na 10.5, pohvalio se Kanlić.
Utrkivanje mu je omogućilo mnobrojna nova poznanstva.
- Na trkama možete sresti najrazličitije slojeve i vrstu ljudi, koje sve spaja jedna zajednička odrednica - ljubav prema auto sportu. Sreo sam brojne poznate i one manje poznate, ali kako mi to volimo reći, nikog ne bih posebno izdvojio. Na našim trkama svi su nekako u istom rangu i kada oni slavni budu prisutni osjećaju se isto kao i mi, kao dio mase, što godi i njima i nama.
- Nemam nekog idola u ovom sportu. Imam želju da svojoj djeci prenesem ovu strast i ljubav i da budem u njihovim očima idol, primjer kako na ispravan način potrošiti i višak novca i energije, za neki svoj gušt, ali ne na štetu drugih. Odreći se mnogih stvari kako bih bio u stanju održavati svoj trkaći dio života, a opet stići sve ostalo i oko kućnih obaveza i drugih bitnih stvari, zaključio je Kanlić.
Kako to radi Kanlić sa VW-om možete vidjeti i u video prilogu sa takmičenja održanog u Mostaru, gdje se naš sagovornik sa svojim ljubimcem pojavljuje u posljednjih 20-ak minuta video priloga.