S cijenom do 39.900 KM i opremom Titanium, Ford EcoSport 1.0 EcoBoost, koji nam je bio na raspolaganju, sigurno spada u jedan od najpoželjnijih modela trenutno na našem tržištu.
Ima zapreminu motora 998 ccm, snagu 92 kW (125 KS) pri 6.000 o/min, maks. o. moment 170 Nm pri 1.400-4.500 o/min i šestotepeni manuelni mjenjač, što sve skupa daje ugođaj za klasu više.
Pun pogodak
Ako se uzme u obzir da u BiH s ovim modelom ne važi kriza isporuke, onda se može reći da je EcoSport pun pogodak.
Iako ne spada u najnovije modele, EcoSport i dalje ima šta pokazati. Zamišljen kao južnoamerički mališan, dostigao je nivo kojeg se Evropa ne stidi, a to nam je dokazivao u svakom trenutku vožnje.
EcoSport je atraktivan auto, ne samo zbog svog SUV karaktera i povišenog odstojanja od tla, već zbog generalne upotrebljivosti. On je toliko dotjeran da prosječan korisnik u vožnji ne bi zapazio razliku u odnosu na tek predstavljene modele.
Ne samo što izgleda atraktivno već njegovo odstojanje od tla od 190 mm ozbiljno može biti od koristi u gradu kada je potrebno popeti se na visoke ivičnjake, ali i prilikom odlaska u prirodu.
Prednji kraj je sličan Kugi, uz velika svjetla u donjem i gornjem dijelu branika koja okružuju veliku prednju masku. Zadnji kraj je visok, sa spojlerom na krovu, velikim zadnjim vratima i masivnim branikom.
Ford EcoSport Titanium 1.0 EcoBoost. Avaz
Ford EcoSport Titanium 1.0 EcoBoost. Avaz
Kad ga gledate na slikama i s desetak metara, možda djeluje nekako neproporcionalan i velik. Pogotovo zbog zadnjih ugaonih stakala i krovne linije. Ovo je zapravo vrlo malen automobil, ali vizuelno dobro kamufliran.
Automatska jednozonska klima se podrazumijeva, kao i osmoinčni multimedijalni displej s vrlo kvalitetnim ozvučenjem. Ima izražen bas i prilično veliku snagu. Nema navigaciju, ali zato ima Android Auto, koji je još bolje rješenje jer uvijek imate najnovije mape i punu bateriju telefona.
Zato je tu kamera za čitanje saobraćajnih znakova i automatsku aktivaciju dugih svjetala. Oborena svjetla su u LED tehnologiji, baš kao i dnevna, dok su za duga svjetla zadužene halogene sijalice.
Ono što je posebno bitno u cijeloj ponudi je to da se u EcoSport ugrađuje jača verzija višestruko nagrađivanog 1.0 EcoBoost turbo-benzinca s tri cilindra.
Ponuda prostora
Ponuda prostora je u skladu s klasom. U kabini ima mjesta otprilike kao u Fiesti, s tim što je pozicija sjedenja, očekivano, dosta viša. Naprijed se sjedi relativno uspravno, sa savijenim nogama.
Sjedišta su nešto ravnija, ali duga i ne zamaraju ni na dužim relacijama.
Zadnja sjedišta su, također, specifična, s obiljem mjesta za glavu. Kao rijetko koji auto u klasi, EcoSport omogućava veoma udobno sjedenje u smislu da nemate osjećaj kao da ste na klupi, već su sjedišta visoka, s optimalnom podrškom cijelom dužine butine.
Ford EcoSport Titanium 1.0 EcoBoost. Avaz
Ford EcoSport Titanium 1.0 EcoBoost. Avaz
Osim vrlo bogate opreme, vozači će uočiti da je lagan za vožnju. Ručica mjenjača je blizu, sve komande su nadohvat ruke i koriste se intuitivno, bez ikakvog prilagođavanja i navikavanja.
Sigurno možete i brže ići u krivinu, auto se neće primjetno naginjati.
Uglavnom, automobil je spreman za više izazova. Za grad, ali i dolazak u prirodu i duža putovanja.
Vrata u stranu
Ono što se nekima možda neće svidjeti je činjenica da se vrata gepeka otvaraju u stranu, kao na nekadašnjim SUV modelima. To može biti problematično prilikom paralelnog parkiranja, kada zbog vozila iza ne možete otvoriti vrata do kraja.
S druge strane, za svaku pohvalu je niska ivica za utovar, pa se uz obaranje sjedišta EcoSport može pretvoriti i u mini kombi.