- Ponosni smo što je Seat Tarraco jedno od prvih vozila iz grupacije s ovom tehnologijom, a koje je stiglo na naše tržište. Radi se o PHEV - Plug-in Hybrid electric vehicle verziji, koja kombinira naš dobro poznati turbobenzinski motor 1.4 TSI s dinamičnim i efikasnim elektromotorom. Za pokretanje elektromotora zadužena je baterija koja ima mogućnost da osigura čisto električnu vožnju, bez emisija plinova do 50-ak kilometara. Bateriju je moguće dopunjavati na standardnoj električnoj mreži, a samo punjenje potpuno ispražnjene baterije ne traje duže od 6 sati. U slučaju korištenja punjača veće snage, ovo vrijeme punjenja može biti i kraće. Važno je istaći da, i pored brige o okolišu, performanse nisu stavljene u drugi plan. Naime, s funkcijom SEAT boost, pritiskom na tipku vozaču je na raspolaganju 245 KS iz oba motora, koji su garant fantastičnog užitka u vožnji - najavili su ljetos iz kompanije Porsche BH.
Nekoliko mjeseci kasnije imali smo priliku iskusiti čari vožnje modela SEAT Tarraco FR 1.4 e-HYBRID DSG 245 KS. To je vozilo koje svakako zaslužuje svu pažnju i koje na svakom koraku pokazuje da ima svoje vrijednosti koje nikako nisu zanemarive.
Bilo da želite voziti na struju ili na gorivo, bit ćete zadovoljni, a posebnost je S-Boost opcija. Na nju se vozilo sasvim jednostavno prebacuje, a tada će Tarracco ponuditi svoju punu snagu, kombinacijom dva motora.
Pored ručice mjenjača nalazi se tipka za e-Mood i s-Boost, a odabirom prve opcije vozit ćete samo na struju, dok ćete drugim izborom imati izražajnije sportske karakteristike. Osim toga, putem centralnog zaslona možete birati i između dodatnih modova vožnje - e-Mode, Automatic Hybrid ili Manual Hybrid. Nećete se moći oteti utisku kako jednostavno možete udovoljiti sebi.
Tarraco SUV stvarno nudi mnoštvo karakteristika. Tu su parking kamere, Easy Access paket: Keyless entry/go otključavanje/zaključavanje vozila bez upotrebe ključa sa Easy Open/Close funkcijom električnog otvaranja i zatvaranja prtljažnika.
Za one koji žele nešto više, tu je SEAT CONNECT generacija 3 - Safety, service, Remote access i Online Infotainment za navigacijske sisteme.
Model koji nam je bio na raspolaganju kao serijsku opremu uključuje Adaptivni tempomat, 19-inčne alu-točkove, sportska FR sjedišta, kožni mf upravljač, Full LED prednja svjetla zajedno s infinite LED zadnjim svjetlima, digitalnu kontrolnu tablu, parking senzore naprijed/nazad, elektro preklopive vanjske retrovizore s grijanjem i “welcome” rasvjetom, troozonski automatski klima-uređaj, Keyless entry i paljenje bez ključa, zatamnjena stakla, fullLink (Android Auto / Apple Car Play)…
U BiH će ovaj model biti u ponudi samo u FR opremi (možda i Xcellence), a u toku je određeno oslobađanje za našu regiju te se očekuje da se nađe u redovnoj ponudi u BiH u narednim mjesecima. Cijena PHEV modela, bez nekoliko stavki dodatne opreme koju ima testni auto (FR standardni paket), iznosi 77.300 KM do registracije.
Preporučena, neobavezujuća cijena testiranog PHEV modela je 81.500 KM do registracije. Inače, ovaj testni model je prvo takvo vozilo u BiH koje smo uspjeli dobiti od proizvođača u svrhu promocije i testiranja.
Benzinski motor: 1.4 TSI 110 kW / 150 KS
Električni motor: 85 kW / 115 KS
Mjenjač: DSG 6 brzina
Prednji pogon
Ukupna snaga sistema (kombinacija oba motora): 180 kW / 245 KS (na S-Boostu).
Kapacitet baterije: 13 kWh
Ukupni električni domet (čisto na struju): cca 50 kilometara
Snaga punjenja na kućnoj utičnici: 2,3 kW (13/2,3 = cca 5,5 sati za potpuno punjenje ispražnjene baterije)
Snaga punjenja na AC punjaču: 3,7 kW (cca 3,5 sati za potpuno punjenje i novih 50 kilometara električnog dometa).