NOVITETI

Ford Mustang za Evropu, misli i na krivudave puteve

Ponuda starta s Mache-E RWD, koji isporučuje 269 KS

Mustang: Stiže u Evropu. Ford

Piše: N. D.

17.12.2020

Ford je oficijelno predstavio Mustang Mach-E evropskoj publici, dok bi prve isporuke kupcima trebalo da se obave početkom naredne godine.

Glavne opcije koje se tiču tehničke konfiguracije uključuju odabir između samostalnog sinhronog motora s permanentnim magnetom smještenim pozadi i postavke s dva motora. Dakle, ovdje se praktično radi o modelima sa zadnjim i integralnim pogonom, uz dva izbora kada je riječ o paketu litij-jonskih baterija.


Bez ograničenja

S obzirom na činjenicu da se, u poređenju s vozačima u Americi, Evropljani voze „krivudavijim“ putevima, a ponegdje imaju autoputeve bez ograničenja brzine, model s evropskim specifikacijama je dobio adekvatnu kalibraciju amortizera, opruga, horizontalnih stabilizatora, sistema upravljanja, pa i pogona. 

Ponuda starta s Mache-E RWD, koji isporučuje 269 KS (standardna baterija s 288 ćelija i 68 kWh iskoristivog kapaciteta) ili 294 KS (baterija za produženu autonomiju s 376 ćelija i 88 kWh iskoristivog kapaciteta). Uz obrtni moment od 430 Nm, momentalno dostupan, sprint „do stotke“ ova dva modela završavaju za 6,2, odnosno 6,1 sekundu.

Nakon toga stiže teritorija „dvomotoraca“, odnosno AWD verzija s 269 i 351 KS (s istim baterijama), uz obrtni moment od 580 Nm. Ovi modeli iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzavaju za 5,6, odnosno 5,1 sekundu.

Što se aktuelne perjanice tiče, modela GT, koji, naravno, raspolaže pogonom na sve točkove i većom (standardnom) baterijom, ona isporučuje 487 KS i 860 Nm. Do „stotke“ ubrzava za samo 3,7 sekundi.

Treba spomenuti da je u ponudi i Mach E First Edition, koji, također, posjeduje integralni pogon i bateriju koja pruža širi domet. Raspolaže s 351 KS i 580 Nm, što u prijevodu donosi ubrzanje do 100 km/h za 5,1 sekundu.


Brzo punjenje

Kada su elektromobili u pitanju, možda najvažniji parametar predstavljaju brojke koje se tiču autonomije. Mache-E sa zadnjim pogonom može prijeći 610 kilometara, dok Mach E AWD i First Edition, mogu s jednim punjenjem da prevale 540 kilometara.

Standardna oprema uključuje dva kabla za punjenje – Ford Public Charge jedinica od šest metara, kompatibilna sa standardnim AC punjačem, kao i Universal Home Charge Cord od 6,7 metara, za standardne plave industrijske priključke od 32 A.

Opcioni Ford Connected Wallbox se nudi u verzijama od 7,4 ili 11 kW, sposoban da bateriju Mustanga Mach-E napuni od 10 do 80 posto između 6 i 10 sati.

Kada je riječ o DC brzom punjenju, ono može ići do 150 kW na IONITY mreži. Primjera radi, Mach-E RWD s baterijom produžene autonomije dobit će prosječnih 199 kilometara vožnje uz 10 minuta punjenja, dok vrijednost za AWD s (s baterijom produžene autonomije) i First Edition iznosi 107 kilometara. Bilo kako bilo, RWD i AWD modeli (s većom baterijom) mogu kompletirati punjenje od 10 do 80 posto za 45 minuta.

Oni koji se budu našli za volanom ovog elektromobila, moći će birati između tri vozačke postavke (Whisper, Active i Untamed), dok će američki proizvođač osigurati ažuriranje sistema „putem etra“.

Jedna od glavnih funkcija automobila je Phone As a Key sistem pristupa, dok sistem podrške karakterizira numerički kod koji se može unijeti uz pomoć kontrolnih jedinica smještenih na stubovima.

Najnovija generacija SYNC info-zabavnog sistema omogućava individualizaciju 80 posto podešavanja vozila, od daljinskog upravljanja klima-uređajem do aktiviranja ambijentalnog svjetla, s tim što sistem uči rutinu vozača i isporučuje navigacione i druge instrukcije u pravo vrijeme.

Glasovne komande

Mustang Mach-E posjeduje prepoznavanje glasovnih komandi na 15 evropskih jezika i funkcionira zajedno s rezultatima pretraživanja globalne mreže, uz korištenje standardnog FordPass Connect modema. 

Apple CarPlay i Android Auto dolaze preinstalirani, izloženi na 15-inčnom ekranu osjetljivom na dodir, sa SYNC sistemom koji pruža informacije u realnom vremenu, vezane za stanice za punjenje i cijene.

Unutrašnjost novog Mustanga. Ford

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.