Iako „Ženeva Motor Show“ naprosto vrvi od skupih i mnogima ne baš dostupnih automobila, novi Peugeot 208 jednostavno se nametnuo kao prava zvijezda Sajma.
Francuski mališan donosi niz stilskih i tehnoloških detalja, koji su do sada bili rezervirani za više automobilske klase.
Lav na masci
Prilikom prvog susreta s potpuno novom generacijom Peugeota 208, odmah smo bili oduševljeni dizajnom karoserije. Mnogi stilski detalji preuzeti su s novijih modela s lavom na masci motora.
Posebno su upečatljive prednje i zadnje LED svjetlosne grupe koje asociraju na elegantnu limuzinu 508. Naravno, sve je prilagođeno gradskoj klasi automobila, čime se dobila skladna i elegantna karoserija. Mora se priznati da ne nedostaje ni sportskih detalja, pogotovo u paketu GT.
Kupcima su na raspolaganju razne kombinacije za personalizaciju automobila.
U ponudi su još dvobojna karoserija i različito dizajnirani točkovi do 17 inča.
Isporuke najesen
Oduševljenje dizajnom nastavlja se otvaranjem vozačevih vrata. U oči odmah upada Peugeotov i-kokpit, koji u novom modelu 208 daje poseban osjećaj.
Iznad malog upravljača nalaze se digitalni instrumenti skladno uklopljeni u kokpit. Tu je i centralni displej, čija dijagonala, ovisno o paketu opreme, iznosi 5,7 i 10 inča.
Novi su i svi prekidači, baš kao i sjedišta. Oprema je, u odnosu na prethodnika, znatno bogatija, što se odnosi i na osnovnu verziju. Bitan je podatak da će i najskromnije opremljene verzije raspolagati svim sigurnosnim sistemima. Shodno tome, očekuju se visoke ocjene na NCAP testiranju.
Prve isporuke kupcima najavljene su za ovu jesen.
U šarolikoj ponudi motora nalazi se i EV verzija
Ponudu motora otvara 1,2-litreni turbobenzinski motor s tri cilindra. Za ljubitelje dizelaša spreman je te 1,5-litreni turbodizel s cilindrom više. Benzinac razvija snagu od 75 KS te je dostupan s ručnim mjenjačem s pet stepeni prijenosa. Dizelaš na prednji par točkova šalje 100 KS putem ručnog mjenjača sa šest stepeni prijenosa.
U ponudi će se još naći benzinska verzija sa 100 KS i 130 KS. Prva će biti dostupna sa ručnim mjenjačem sa šest brzina, dok će se kao opcija nuditi brzi automatik sa čak osam stepeni prijenosa. Kao poslastica dolazi potpuno električna verzija uz oznaku e-208. Ovaj će automobil pokretati električni pogonski sklop snage 100 kW, odnosno 136 KS s najvećim obrtnim momentom od 260 Nm. Sve navedeno će biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 8,1 sekundu. Ali, još je važniji podatak o autonomiji.
Naime, najznačajniji dio ovog pogonskog sklopa je set baterija kapaciteta 50 kWh koji je smješten u pod prtljažnika (ne utječe negativno na zapreminu prtljažnika). Fabrika obećava autonomiju od 340 kilometara prema WLTP-u.