VOZILI SMO

Stiže nam nova Corolla: Koju odabrati, pitanje je sad

Na testu smo imali sve tri karoserijske izvedbe - Hatchback, Sedan i Touring Sports

Corolla će za kupce u BiH biti dostupna od marta

Piše: Dž. BUREK

27.2.2019

Dvanaesta generacija najprodavanijeg automobila svih vremena Corolle predstavljena je novinarima na španskom otočkom biseru - Majorci. Japanski gigant Toyota, nakon što je nekoliko godina ovaj kompakt prodavao kao Auris, odlučio se na povratak Corolli, dobro poznatom brendu iz davne 1966. godine.  

I to ovaj put u sve tri karoserijske izvedbe - Hatchback, Sedan i Touring Sports.  

Corolla će za kupce u BiH biti dostupna od marta. O koliko se važnom automobilu za Toyotu, ali i svijet automobilizma uopće, radi govori podatak o 46 miliona proizvedenih Corolla. I uvijek je predstavljala vrhunsku ponudu iz "C" segmenta. 

Agilnost i udobnost

Na Majorci smo imali priliku probati sve tri izvedbe Toyotine uzdanice. Ako očekujete da vam kažemo koja je bolja, tačnog odgovora nema, osim: ona koja zadovoljava vaše potrebe. Grešku ne možete napraviti. Nasljednik Aurisa ili dobro znani povratnik na scenu unaprijeđen je u svim segmentima.

Dizajn - mnogo bolji, vozne karakteristike - vrlo dobre, enterijer - sve bliži premijum segmentu.  

TNGA platforma je omogućila agilnost i udobnost putnika. Težište je niže za 10 mm, novi je stražnji ovjes, a krutost karoserije povećana za 60%.


Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+9
quote
<p>Od cijena je trenutno poznata ona za Sedan: benzinac će koštati od 33.000 KM, a hibrid 42.800 KM. Ostale cijene će biti poznate uskoro </p>

S novom Corollom Toyota je proširila i hibridnu liniju. Namjerava u Evropi prodati 78 posto hibrida. Dizela nema. Hatchback i Touring Sports prvi su modeli koji nude izbor dva hibridna pogona - poboljšani 1,8-litreni sa 122 konjske snage (do 100 km/h ubrza za 10,9 sekundi) i novi 2-litreni koji razvija 180 KS (do 100 km/h ide za 7,9 sekundi). Oba idu s CVT automatskim mjenjačem.

Kada je riječ o Sedanu, on se prvi put nudi s 1,8-litrenim hibridnim pogonom. Tu su i poboljšani 1,6-litarski benzinac sa 132 KS te 1,2-litarski turbobenzinac koji razvija 116 KS i može biti uparen sa 6-stepenim manuelnim ili CVT automatskim mjenjačem za verzije Hatchback i Touring Sport.

Ispunjeno obećanje

Corolla je četiri centimetra duža (4,37 m) i tri šira (1,79 m) te 2,5 centimetara niža od prethodnika iz 2012. Duži je i međuosovinski razmak - četiri centimetra (2,64 m).  

Obećanje koje su Japanci dali prije nekoliko godina - “nećemo više praviti dosadne automobile”, u Corolli je definitivno ispunjeno. Kada su sva tri automobila ispred vas, u trenutku možete reći: Hatchback mi je nekako najbolji. Nekoliko trenutaka kasnije reći ćete isto za Sedan. A o karavanskoj verziji da ne pričamo. Možda bi Corolla mogla napokon pomoći da i u BiH shvatimo koje su sve prednosti ove verzije automobila. Ono što Zapad odavno već zna.  

Najsigurnija u klasi 

„Sigurnost ne smije biti izbor“, kažu u Toyoti. Tako je Corolla sigurnosno najpotpunija u klasi. U ponudi je nadzor mrtvog ugla, radarski tempomat, upozorenje za saobraćaj iza automobila, automatsko kočenje u gradu, head-up 25,4 centimetra...  

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.