Land Rover je konačno predstavio drugu generaciju modela Evoque. Uspješnost koncepcije prve generacije potvrđuje činjenica da se proizvodila više od sedam godina tokom kojih je isporučeno 772.100 primjeraka. Prvi put u historiji Land Rovera stiže i hibridna tehnologija.
Kada se, prije nešto više od sedam godina, pojavio na tržištu, Range Rover Evoque izazvao je pravo oduševljenje, prvenstveno zbog vanjskog dizajna karoserije. Zbog toga druga, upravo otkrivena generacija ne donosi revoluciju, nego vidljivu evoluciju svakog dijela karoserije.
Poboljšana D8 platforma
Očigledno je da je dizajnerski tim crpio ideje s prvog Evoquea, ali i nešto većeg i znatno novijeg Velara.
To se odmah vidi na maski motora, svjetlosnim grupama i odbojniku, a slično bi se moglo reći i za zadnji dio. Bočna silueta je gotovo identična pa je s daljine teško razlikovati o kojem se Range Roveru radi.
Iako se vanjski dizajn može smatrati punim pogotkom, unutrašnjost možda zaslužuje još više ocjene. Naime, u odnosu na prethodnika, temeljito je unaprijeđena, što se posebno osjeća preko sada neizostavnih velikih displeja zaduženih za praćenje rada motora, mnogobrojne komande i bogatu multimediju.
Kada već spominjemo multimediju, recimo da Evoque 2 raspolaže internom 4G Wi-Fi mrežom u kojoj tokom vožnje mogu uživati svi putnici, a posebno oni koji ne moraju biti koncentrirani na vožnju. Uz navedeno dolaze: novi upravljač, sjedala, još kvalitetnije obloge svih površina, veća ponuda prostora za putnike, praktičniji i veći pretinci za odlaganje sitnica te prtljažnik zapremine 591-1.383 litra.
Evoque dolazi na poboljšanoj D8 platformi, predviđenoj za nove generacije četverocilindričnih benzinskih i dizel-motora. Snaga benzinskih agregata kreće se u rasponu 240-300 KS, a dizelaša 150-240 KS. Svi motori su upareni sa ZF-ovim automatskim mjenjačem sa 9 stepeni prijenosa, s tim da se najslabiji dizelaš može naručiti i s ručnim mjenjačem sa 6 stepeni prijenosa.
Blagi hibrid
Ipak, posebno se treba naglasiti ugradnja blage hibridne tehnologije s električnom instalacijom od 48v. Krajem iduće godine stiže i pravi hibrid s prosječnom potrošnjom od 4,6 litara. Bit će to prvi model s oznakom hibrid u (pre)bogatoj historiji Land Rovera.
Prvi primjerci u prodajne salone stižu početkom sljedeće godine. Poznata je i cijena baznog modela u Velikoj Britaniji. Za 31.600 funti (35.640 eura) kupac će dobiti dizelaš sa 150 KS, ručni mjenjač i pogon na prednju osovinu.
Unaprijeđen 4x4 pogon
Budući da je Land Rover sinonim za terensku vožnju, većina kupaca očekuje vrhunski 4x4 pogon sa svim trenutno poznatim sistemima za asistenciju vozaču. A među njima se ističe već opjevani Terrain Response 2. generacije, zahvaljujući kojem i manje vješti vozači savladavaju teške off-road terene.
Tu je i sistem Ground View, zadužen za pogled ispod vozila u luku od 180°, što je od presudnog značaja za zaštitu donjeg postroja, odnosno bezbolni prelazak prepreka. Recimo i da novi Evoque bez problema ''gazi'' kroz vodu dubine 60 cm.