Već smo navikli da očuvani, rijetki Ferrarijevi oldtajmeri dostižu na aukcijama cijene od kojih se zavrti u glavi, ali Ferrari 250 GTO iz 1963. nadmašio je sve ostale.
Ovaj automobil bogate historije pripada takozvanoj Seriji 1 i ima broj 4153 GT na šasiji. Takmičarski debi imao je na čuvenoj utrci 24 sata Le Mana, 1963. godine, i završio je na četvrtom mjestu.
Zatim je 1964. pobijedio na brdskoj utrci Tour de France. Ova utrka važila je jedno od tri ili četiri najbitnija GTO takmičenja na svijetu.
U sezonama 1964.-1965. automobil je nastupio na 14 utrka, uključujući i Grand Prix Angole. U auto-moto takmičenjima učestvovao je i u periodu 1966.-1969., a zatim mu se gubi trag do kasnih 80-tih, kada s novim vlasnikom nastupa na brojnim relijima klasičnih sportskih i trkačkih automobila.
Krajem 90-tih je još jednom prodat, a vlasnika ponovo mijenja 2000. godine, i to za 6,5 miliona dolara. Kako saznaje Drive, najnoviji kupac ovog Ferrarija 250 GTO je direktor kompanije WeatherTech Dejvid Meknil (David MacNeil), koji posjeduje kolekciju klasičnih automobila marke Ferrari, i koji je za svog novog ljubimca izdvojio čak 70 miliona dolara.
Iako ova suma izgleda nevjerovatna, hroničar kompanije Ferrari Marsel Masini (Marcel Massini) tvrdi da će u narednih pet godina 250 GTO iz 1963. dostići vrijednost višu od 100 miliona dolara!
Ferrari 250 GTO važi za jedan od najcjenjenijih automobila iz historije ovog proizvođača. Jedan od razloga je što u pitanju veoma rijedak automobil – izrađena su svega 33 primjerka Serije 1 (sa karoserijom 1962.-1963. godište).
Broj 250 u nazivu označava veličinu motora (250 ccm po cilindru), a ukupna radna zapremina V12 agregata iznosi 3.0 l, dok je snaga deklarirana na oko 300 "konja".
Ferrari 250 GTO bio je veoma skup i kao nov – u SAD se prodavao za 18.000 dolara, što je prije 55 godina bila zaista ogromna cijena za jedan automobil, pa makar on bio i Ferrari.