AUTO-MOTO

Evolucija niskobudžetnog modela: Nova Dacia Duster

Avaz.ba

24.11.2017

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+1

Druga generacija modela Duster posjeduje moderniji dizajn, bolju aerodinamiku i iste spoljašnje dimenzije.

Evolucija jednog niskobudžetnog modela u pravom smislu te riječi.

Terenski automobil rumunske kompanije Dacia, Duster, je prodat u više od dva miliona primjeraka. Spada u segment priuštljivih terenaca, te mu je sasvim logično, ciljno tržište istočna i jugoistočna Evropa. Odliku da spada u niskobudžetne automobile, Dacia je iskoristila na najbolji mogući način. Glavni zadatak druge generacije ovog modela je svakako bio da nastavi uspjeh svog prethodnika, ali i da postane moderniji i bolji u odnosu na njega, te da i dalje bude jedan od jeftinijh automobila na tržištu. Sve o drugoj generaciji ovog modela možete pročitati ovdje.

Danas je rumunska kompanija na internetu predstavila nove detalje o svom automobilu uz novi video snimak. Prije svega, jedna od novina u odnosu na prethodnu generaciju je bolja zvučna izolacija, što je postignuto upotrebom veće količine materijala za prigušenje zvuka, i to ne samo u kabini, već i u haubi, oko motora. Iz nekog razloga zamijenjeni su i pritiskači i tiplovi, dok je vjetrobransko staklo deblje za 0,35 milimetara. Zahvaljujući tome, novi Duster će pružati udobniju vožnju. Prednji dio automobila je i krući, što takođe smanjuje broj vibracija koji dolaze unutar kabine.

Promjene je pretrpio i audio sistem. Instalirani su veći i kvalitetniji zvučnici u panelima vrata. Ukoliko se kupci odluče za nešto skuplju verziju, dobiće nekoliko manjih zvučnika integrisanih na vrhu komandne table. Novina je i novorazvijeno elektronsko servo upravljanje koje smanjuje potrebe za okretanjem volana za čak 35 procenata, što će se pokazati kao korisno prilikom parkiranja automobila. Kada govorimo o parkiranju, veliki doprinos će dati i kamere koje su postavljene naprijed, pozadi i po jedna sa svake bočne strane. Kod skupljih modela će biti dostupno i ulazak u vozilo bez ključa.

Što se bezbjednosti tiče, tu su novi vazdušni jastuci, sistem upozorenja na mrtve uglove, veći retrovizori, automatski farovi, limiter brzine i pojas na zadnjoj klupi. Razvijeni su i nova hauba i prednji branik koji apsorbuju energiju prilikom udara pješaka, tako da će i oni biti bezbedniji.

Što se enterijera tiče, on je potpuno redizajniran i možemo slobodno reći da izgleda kao da je iz nekog automobila iz više klase, ali je infotejment ekran ostao isti. Sljedeće godine bi ovaj terenac trebalo da dobije novi ekran na dodir.

Druga generacija ovog modela će početi da se prodaje u Evropi u narednih nekoliko meseci, dok je Renault verzija ovog modela za južnoameričko tržište već predstavljena.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.