Rolls-Royceov direktor za odnose s javnošću, Ričard Karter (Richard Carter), Road & Tracku je priznao kako njihove super-bogate klijente ne zanimaju tehnološka čudesa. ‘Kažu nam - tehnologija je super, autonomnost bi bila fantastična, al ponudite to u Rolls-Royceu kad bude savršeno’, kaže Carter.
Ruku na srce, Rolls-Royce zapravo nikad i nije izrađivao automobile koje biste vozili sami, pa nas ovakav stav i ne čudi previše.
- Svi naši klijenti imaju šofere. Oni imaju garaže kao što mi imamo ormare, za svaku priliku - automobil po mjeri, - tvrdi prvi čovjek Rolls Roycea - Torsten Miler Etves (Müller-Ötvös).
Iz istih razloga u Rolls-Royceu ne pomišljaju ni na polovična rješenja po pitanju elektrifikacije game.
Sve ili ništa.
- Potpuno električan; ne hibrid, plug-in, elektrificiran ili kakav već automobil - odriješit je Miler. - Ne želimo međukorake. Čitav karakter električnog pogona - tih s pregršt okretnog momenta, savršeno odgovara imidžu Rolls-Roycea. -
Britanci ipak zaboravljaju da su brojne države i gradovi, u kojima nesumnjivo obitava i njihova klijentela, već nagovijestili skoru zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem, pa si baš i ne mogu priuštiti ovako indiferentan stav prema budućnosti.
Doduše, ne odmaže im to što su u vlasništvu BMW-a - kompanije koja se ipak nalazi u prvom ešalonu proizvođača koji naporno razvijaju električne automobile i autonomnu tehnologiju.