Trenutno najpopularnji sportski automobil u Evropi, novi Mustang je pretrpio iste izmjene kao i onaj za američko tržište.
Tu spadaju novi farovi koji sada imaju LED tehnologiju, maska, male promjene na branicima kao i malo drugačija svjetla na zadnjem dijelu automobila.
Daleko veće promjene su se desile ispod haube. Naime, novi model sada posjeduje V8 agregat zapremine pet litara, koji je naštelovan tako da sada proizvodi 450 konjskih snaga.
Još jedna novina jeste novi desetostepeni automatski mjenjač kompanije Ford. Tu su i papučice iza volana za ručno mijenjanje brzina.
Zbog restrikcija zbog emisije štetnih gasova, na evropskom tržištu će biti dostupan samo još jedan agregat a to je EcoBoost, zapremine 2,3 litara koji sada proizvodi 290 konjskih snaga, što je manje nego kod prethone verzije, upravo zbog filtera koji smanjuje emisiju štetnih gasova kako bi odgovarao standardima u Evropi.
Međutim, iz Forda kažu da to uopšte nije uticalo na performanse automobila. Kao dodatak standardnim Normal, Sport, Track i Snow/Wet tipovima vožnje, novi Mustang ima još dva, a to su Drag Strip i My Mode.
Nova tehnologija i sistemi za pomoć vozaču bi trebalo da pomognu novom Mustangu da dobije bolju ocjenu na Euro NCAP testovima. Novi Mustang će se na evropskom tržištu naći u prodaji prije polovine 2018. godine, a cijena je još uvijek nepoznata.