Sestre iz klana Kardašijan - Džener (Kardashian - Jenner) svi poznajemo kao rijaliti zvijezde i influenserice.
Iako se ponekad čini kao da se samo sređuju i smišljaju sadržaj za društvene mreže, one se paralelno sa svojom slavom upuštaju u različite poduzetničke poduhvate i poslovna ulaganja.
Danas iza ovih žena stoji pravo poslovno carstvo, koje je vrijedno milione dolara.
"Kylie Cosmetics"
Najmlađa članica porodice je 2015. pokrenula "Kylie Cosmetics". Njen ultra uspješan Instagram profil, koji trenutno ima 380 miliona pratitelja, oduvijek je bio odličan kanal za promociju proizvoda, posebno kada je u pitanju "make up", s setovima za usne njene kompanije koji se rasprodaju u roku od nekoliko sekundi nakon što ih objavi na Instagramu.
Godine 2020. prodala je 51 posto svojih dionica "Cotyju", i tako uštedila 540 miliona dolara prije oporezivanja, a sada posjeduje oko 44 posto. Iako ju je "Forbes" optužio da je povećala svoju neto vrijednost, publikacija još uvijek procjenjuje njenu vrijednost na silnih 600 miliona dolara.
Linije koje je još izbacila Kajli su "Kylie Skin" i "Kylie Baby".
"Kim carstvo"
"KKW Beauty", Kim je 2017. pokrenula vlastiti kozmetičku marku, u kojoj je veliki naglasak stavljala na proizvode za konturisanje lica. Sve je počelo s kompletom za konture, ali ubrzo je brend lansirao i druge "makeup" i kozmetičke proizvode. Iako je "KKW Beauty" poslovao odlično, Kim je u augustu prošle godine odlučila modnu marku privremeno staviti u mirovanje. Objasnila je kako privremeno gasi stranicu i prodaju zbog rebrandinga.
"KKW Fragance", liniju mirisa pokrenula je nedugo nakon otvaranja "KKW Beauty". Cijene proizvoda bile su pristupačne. Ali, kada je ugašena "KKW Beauty", ugašen je i "KKW Fragance" te su obije marke, prema Kiminom pojašnjenju, u procesima rebrendiranja.
Kim je pokrenula i bred za njegu kože pod nazivom "SKKN". Kako Kim sama muči muku s psorijazom, tokom ovih godina puno je i sama, silom prilike, naučila o njezi kože. Linija sadrži devet proizvoda s pakovanjima koji se mogu puniti, a uključuju sredstvo za čišćenje lica, tonik, piling, serume s vitaminom c i hijaluronskom kiselinom, kremu za lice, kremu za područje oko očiju i noćno ulje.
"Skims" je Kimina kompanija, koja se proslavila se među ženama širom svijeta po kolekciji odjeće i donjeg veša za oblikovanje tijela. Poznati su po širokom rasponu veličina koji se kreću od XXS do 5XL. Kompanija je toliko uspješna da ju je časopis "Time" prošle godine uvrstio u 100-tinjak najutjecajnijih kompanija na svijetu.
Uz sve ove firme, Kim je pokrenula privatni dionički fond s Jayem Sammonsom, a usredotočit će se na ulaganja u potrošačke i medijske tvrtke te sektore digitalne trgovine i ugostiteljstva.
"Jenner Communications"
Mozak koji stoji iza cijelog uspjeha hollywoodskog rijalitija, je kompanija od Kris Džener koja vrijedi ogromnih 190 miliona dolara, navodi "Newsweek". Puno manje poznat od projekata njenih kćerki, tačan rad "Jenner Communications" ostaje nejasan, a jedan novinar za "Betches" ga je čak nazvao "tajnim" poslom.
"Poosh"
"Net Worth Spot" procjenjuje da Kortnin "Poosh" vrijedi 15 miliona američkih dolara na temelju njegovih profila na društvenim mrežama i dosadašnje prodaje, ali neki nagađaju da vrijedi puno više. Prema web stranici "Poosh" ima misiju da "obrazuje, motiviše, kreirati i promovira moderan način života, koji je dostupan svima".
"Good American"
Australijska web stranica "News" izvještava da američka linija trapera Kloi Kardašijan, koja je osnovana s Emom Grede, koja je i izvršna direktorica kompanije, vrijedi oko 12,7 miliona dolara. Iako je imala prilično negativan publicitet zahvaljujući nizu loših recenzija na web stranici za transparentnost poslodavaca, tvrtka i dalje doživljava eksplozivan rast, prema intervjuu koji je Grede dala za "WWD".
"818 Tequilla"
Slavne sestre nikada se nisu upuštale u proizvodnju alkohola, ali to je prekinula Kendal. Ona je prošle godine pokrenula vlastiti brend tekile. Osim saradnje sa kompanijama svojih sestara, ovo je prvi poduzetnički poduhvat u koji se Kendal sama upustila.