Bosanskohercegovačka influenserica Samra Menzilović - Ćatić nedavno je otvorila novo poglavlje u svom životu pokrenuvši svoj kozmetički brend. Ona za „Avaz“ govorila o svom novom poduhvatu, ali se dotakla i posla influenserice te svog privatnog života.
Luksuzna kozmetika
Nedavno ste pokrenuli svoj brend, o čemu se radi?
- „La Vie“ je novi brend na bosanskohercegovačkom tržištu koji nam pruža potpuno novi pogled na luksuznu kozmetiku koja je must-have svakog ljubitelja dermokozmetike. Ovo je brend koji će neupitno pronaći svoje mjesto na domaćim policama jer prije svega vodi zaokruženu liniju za njegu i anti-age.
Koliko je trajao rad na tom proizvodu te kako ste došli na ideju?
- Zajedno sa svojom partnericom i prijateljicom Alisom Kazić smo došle na ideju da bi trebale napraviti jednostavnu liniju od četiri proizvoda koja će pokrivati potrebe dnevne i noćne rutine. Alisa je magistar farmacije i brine o mojoj koži lica već par godina i kroz priču smo došle na ideju da zajedničkim snagama pokrenemo ovaj brend. Realizacija i testiranje trajalo je oko godinu dana do konačnog proizvoda. I uz puno ljubavi i pažnje nastao je život u bočicama.
Već neko vrijeme ste uspješna influenserica, šta je tajna uspjeha u toj sferi danas?
- Tajna uspjeha u svakom poslu je biti svoj i pokazat svoju autentičnost. Ono što moji saradnici kažu za mene da sam profesionalna i istrajna pa bi i to dodala u opis. Dugo sam radila na brendiranju sebe i upravo mojoj vjeri da ono sto radim s puno ljubavi ja sam tu gdje jesam danas.
Kako komentirate sve veću navalu i interes djevojčica koje pokušavaju biti influenserice?
- Kada sam ja bila djevojčica tada sam željela biti pjevačica jer trend Lepe Brene je u svakoj djevojčici budio tu ambiciju, tako ja gledam i na ovaj interes, djevojčice žele biti u trendu. Sasvim je OK pokazivati interes. Međutim, ono što stoji iza ovog posla je puno rada, kreativnosti i odricanja. Ukoliko su spremne da se predaju tome uspjeh neće izostati.
Bez greške
Jeste li imali neka neugodna iskustva s klijentima kao influenserica?
- Iskrena da budem nikad, jer ja sarađujem sa ozbiljnim ljudima i brendovima. Moji klijenti ostaju sa mnom dugo jer vole moju profesionalnost, kreativnost i sve je na vrijeme. Ja sam ozbiljna žena koja se ozbiljno bavi ovim biznisom i kod mene nema mjesta greškama.
Šta ne biste nikad reklamirali?
- Uvijek sve prvo testiram i onda ako sam zadovoljna prihvatim saradnju, ne želim da ljudima koji me prate izbijam novac iz džepa kojeg svakako nema niko na bacanje. Uvijek gledam da opravdam povjerenje svoje Insta zajednice i nikad ne bi plasirala nepotpunu recenziju a da posve nisam u nju sigurna. A što ne bi nikad reklamirala pa sad kad imate kreativnosti vjerujem da bi mogla sve iznijet i na dopadljiv način plasirati.
Bojite li se starosti?
- Iskreno ne bojim se godina kao brojke, jer sada su moje najbolje godine. Ovo su godine kada znam šta želim, kada mogu prepoznati šta je dobro a šta ne i to dolazi s godinama. Međutim ja dolazim iz „beauty“ industrije koja ne prašta ni najmanju boru. Godinama je moje mentalno stanje toliko ojačalo da sam spremna za starost i znam da će biti lijepa.