ZAŠTITNO LICE DIORA

Parfem koji reklamira Džoni Dep proda se svake tri sekunde, a evo koliko košta

"Dior", za razliku od "Disneya", nije odustao od saradnje s holivudskim glumcem

Džoni Dep. Agencije

L. K. P.

28.5.2022

Filmska karijera Džonija Depa (Johnny Depp) zadnjih nekoliko godina pati zbog optužbi Amber Herd (Heard), ipak nisu se svi odrekli saradnje sa slavnim glumcem. Dep je i dalje zaštitno lice parfema "Dior Sauvage". Jedan korisnik Twittera prenio je kako se bočica tog parfema, koja košta oko 160 dolara, proda svake tri sekunde.

Dep sarađuje s "Diorom" od 2015. Iz kompanije su rekli kako su ga odabrali za zaštitno lice prvog novog mirisa koji su izbacili nakon 10 godina zbog njegove "jedinstvene i autentične karizme, tetoviranih ruku i rokerskih narukvica".

U komentarima na posljednju reklamu, koju je Dep snimio za Sauvage 2021. godine, ljudi su podržali to što "Dior", za razliku od "Disneya", nije odustao od saradnje s Depom.

- Prvi put sam kupio ovaj parfem, samo zbog Džonija. Hvala "Dioru" što i dalje sarađuje s njim, samo su neki od komentara.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.