MODERNA BAJKA

Italijanka koja se izučava na Harvardu

Trenutno na Instagramu ima više od 16 miliona pratilaca

Piše: Lejla KARAHMET-PUJAGIĆ

22.4.2019

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Sa suprugom i sinom - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+1
quote
<p>Ova lijepa Italijanka postala je i muza poznatoj kozmetičkoj kući “Lancome”, zaštitno je lice brenda donjeg veša “Intimissimi”, a može se pohvaliti i barbikom, koja je napravljena po njenom liku. </p>

Može se reći da u svijetu postoje modne blogerke iKjara Feranji (Chiara Ferragni, 31), apsolutni autoritet i primjer mlade žene koja je od hobija uspjela napraviti biznis vrijedan desetke miliona dolara.

- Čovjek se, jednostavno, rodi s osjećajem za modu. Često kombiniram bakinu sa svojom, kao i s garderobom iz second hand butika - izjavila je ova Evropljanka po stilu i stavu, Italijanka rodom i srcem, a stanovnica Los Anđelesa po odabiru.

Markiranu garderobu kupuje na rasprodajama, a mnogo skupocjenih komada uglavnom dobiva od dizajnera koji njen blog koriste kao reklamu. 

Moda i fotografija

Trenutno na Instagramu ima više od 16 miliona pratilaca, a prošle godine je sa svojom kompanijom, kao i nastupima u raznim kampanjama, ostvarila prihod od 30 miliona eura.

Kao student pete godine pravnog fakulteta, 2009. godine pokrenula je blog “The Blonde Salad”. Početna ideja sajta bili su putopisi dok je boravila u Americi usavršavajući engleski jezik, što se s vremenom pretvorilo u blog okrenut isključivo modi.

Do 2011. postala je omiljeno lice među svjetskim modnim blogerkama. U 2011., koja je bila veoma uspješna, dobila je italijansku nagradu TRL za “Best Look”, kao i “Newcomer Blogger of the Year”, “Bloglovin’” nagradu u Njujorku.

Svjetla reflektora, moda i fotografija za Kjaru ne predstavljaju ništa novo zahvaljujući i majki, koja je fotograf te modni insajder. Iskrenost i prirodnost su ono što je čini uspješnom blogerkom, kao i posvećenost fanovima.

- Djevojka koju vidite na slikama sam ja, sa svim vrlinama i manama - kaže Kjara.  

 Od Pariza do Njujorka 

Modni uzor joj je Ruskinja Miroslava Duma, a omiljeni dizajner Aleksandar Mekvin (Alexander McQueen). 

Od 2009. do 2011., Kjarin upečatljivi stil vidno je sazreo. Krasi je vještina kombiniranja brendova kao što su “Mango”, “Zara”, H&M i ostali brendovi tog ranga sa skupljim modnima markama, kao i visokom modom. Kombinacije vrijede od nekoliko stotina do nekoliko hiljada eura.

U vezi s brojnim ponudama za saradnju koje dobiva, kaže da je najbitnija veza s ljudima koji prate blog i da nikad ne ulaže u ono u šta ne vjeruje.

Zahvaljujući brojnim vezama, lansirala je cipele sa svojim potpisom, koje se uspješno prodaju širom Evrope. Insistira na tome da svi materijali od kojih se proizvode, budu iz Italije.

Njen brend trenutno je sastavni dio ponude u više od 300 maloprodajnih mjesta od Pariza do Njujorka. U svoj tim ljudi uključila je i svoju mlađu sestru Valentinu Feranji, koja trenutno na Instagramu ima nešto više od 2,4 miliona pratilaca.

Njeno bogato iskustvo privuklo je i pažnju akademske zajednice, koja sada koristi njen primjer i u analizama poslovnog uspjeha na čuvenom Univerzitetu Harvard. Osim toga, 2017. osvojila je titulu najutjecajnije svjetske influencerice, a godinu ranije ugledni portal “Forbes” uvrstio ju je na listu uspješnih osoba ispod 30 godina.

 Jedna svadba i tri vjenčanice

Kjara se prošle godine udala za svog momka, italijanskog repera Fedeza, s kojim već ima sina Lea. Odlučila je da o njenoj svadbi mora da priča cijeli internet pa je, umjesto jedne vjenčanice, imala tri, a sve tri je posebno za nju kreirala direktorica modne kuće “Dior” Marija Gracija Kjuri (Maria Grazia Chiuri).

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.