Svjetski poznata influencerica i poduzetnica, Kijara Ferani (Chiara Ferragni), postala je prava senzacija modnog svijeta, ali i društvenih mreža. Ova 31 godišnja blogerica trenutno broji više od 16 miliona Instagram pratitelja, a prošle je godine sa svojom kompanijom kao i nastupima u raznolikim kampanjama ostvarila prihod 30 miliona eura.
Svoj hobi uspjela je pretvoriti u posao. Naime, od svog je bloga The Blonde Salad uspjela modnu veb stranicu, gotovo kultnog statusa, a njen se ured trenutno nalazi preko puta najpoznatijeg italijanskog nacionalnog printanog tornja Palazzo dell'Informazionea.
Kako bi u potpunosti zaokružila modni svijet pokrenula je i novi projekt online radionica ljepote pod nazivom Beauty Bites. Uz to, ove godine postala je izvršna direktorica svih svojih kompanija, te je proglašena ambasadoricom LVMH nagrade. Također, ove godine će po prvi prisustvovati i dodjeli Oskara, piše Financial Times.
Svoju karijeru započela je prije deset godina za vrijeme studija. U to vrijeme ova uspješna poduzetnica, bila je studentica pravnog fakulteta u Bolonji kojeg je napustila tik prije završetka. Naime, zbog uspješne karijere napustila je fakultet iako su joj ostala svega tri ispita.
Kako se njena blogerska karijera razvijala, 2013. godine odlučila je svoj blog prenamijeniti, te u Los Anđelesu osnovati firmu TBS Crew (The Blonde Salad Crew) u kojoj je zaposlila desetak stručnjaka iz područja mode i lifestylea. Nedugo nakon toga, stvorila je i svoj zaštitni znak, oko koje namiguje, a osnovala je i online trgovinu, Chiara Ferragni Collection e-shop, preko koje prodaje vlastitu kolekciju obuće i ostalih proizvoda.
Njen brand trenutno je sastavni dio ponude u više od 300 maloprodajnih mjesta, od Pariza do Njujorka. U svoj tim ljudi uključila je i svoju mlađu sestru Valentinu, koja trenutno ima nešto više od 2,4 miliona Instagram pratitelja.
Njeno bogato iskustvo privuklo je i pažnju akademske zajednice te njen primjer sada koristi i u analizama poslovnog uspjeha na poznatom Harvardskom univerzitetu. Uz to, 2017. godine osvojila je titulu najutjecajnije svjetske influencerice, a godinu dana ranije ugledni portal Forbes uvrstio ju je na listu uspješnih osoba ispod 30 godina.
Kijaru i njenog supruga, poznatog talijanskog repera Fedeza brojni mediji nazivaju 'iLiderima'. Ova mlada influencerica postala je i muza poznatoj kozmetičkoj kući Lancome, zaštitno je lice brenda donjeg rublja Intimissimi, a može se pohvaliti i s igračkom Barbie koja je napravljena na njenu sliku i priliku.