Nakon što je krajem prošle godine Macaulay Culkin ponovo zaigrao Kevina i omiljenom božićnom filmu udahnuo novi život, Google je snimio novu reklamu za svog asistenta, a u ovoj se pojavljuje i Dzo Peši.
Džo Peši, odnosno Heri Lim u klasiku iz 1990. i njegovom nastavku dvije godine kasnije, u novoj reklami sjedi s prijateljima i gleda 38-godišnjeg Culkina kako rekreira neke od najpoznatijih scena iz filma.
Peši u reklami svojim prijateljima objašnjava ono što je svima očito.
- Sam je u kući...znate, ime filma je Sam u kući. Samo što je odrastao sad... - govori legendarni Peši koji zatim okuplja prijatelje i govori im kako slijedi njegov veliki dio.
- Bolje da se izgubimo prije nego što nas netko vidi - čuje se iz Culkinove reklame na koju su fanovi imali tek jednu zamjerku – da u njoj nije bilo lopova Harryja i Marva, odnosno Pešija i Daniela Sterna.
Reklamu je na društvenim mrežama podijelio i Macaulay Culkin.
- Sviđa mi se ovo! Ali zašto Peši nije morao obući kostim? - napisao je na Twitteru.
Gledaoci su bili puni hvale za reklamu, ali i za izgled Džoa Pešija za kojeg ljudi kažu da izgleda mlađe nego u filmu iako mu je 75 godina. Gledatelji reklame imali su samo jednu zamjerku. Naime, mnogi su se pitali zašto je u njoj samo polovica "ljepljivih" odnosno "mokrih" bandita jer Daniela Sterna, kao ni u prvoj reklami, nema.