JAKO POPULARNA

Je li ovo najpodlija mobilna aplikacija ikada

Neumoljivo prigovaranje ide na ruku Duolingu

Aplikacija Duolingo ima više od 300 miliona korisnika. bernardmarr.com

Z. K.

26.7.2024

S više od 300 miliona korisnika širom svijeta, aplikacija Duolingo jako je popularna među onima koji na jednostavan način i kroz igru žele naučiti neki strani jezik. No već gotovo cijelo desetljeće mnogi se na društvenim mrežama i forumima žale da ih Duolingo na vrlo grub način, pošto-poto, želi zadržati.

Neki kažu da djeluje depresivno

Kako piše Business Insider, korisnik Reddita u šali je to opisao kao 'pokušaj emocionalne ucjene' da bi se učenika koji zabušava vratilo na pravi put.

Pored mnogih podosta agresivnih mailova i push notifikacija, neaktivnim korisnicima prepoznatljiva ikona aplikacije Duolingo – sova – iznenada izgleda tužnije i starije. Neki kažu da djeluje depresivno, neki kao da umire, a neki roditelji čak govore da im tjera djecu na plač. Pojedini pritom ističu da je manipulativna komunikacija kompanije posve neetična.

S druge se strane čini da neumoljivo prigovaranje ide na ruku Duolingu. Nakon prvog ovogodišnjeg kvartala kompanija je izvijestila o rastu broja dnevno aktivnih korisnika za 54 posto u odnosu na prethodnu godinu (na više od 31 milion), rastu prihoda od 45 posto i rekordnoj profitabilnosti.

Sviđala se vama njihova komunikacija ili ne, popularna sova očito ima potreban rizz (karizmu) među korisničkom bazom uglavnom mlađom od 30 godina. Stručnjaci kažu da je to sastavni dio marketinške magije usmjerene na generaciju Z (rođeni od 1996. do 2010.).

- Mlađe dobne skupine traže kompaniju koja ima posebnu, jedinstvenu ličnost, koja se pamti i djeluje autentično - rekao je Brian Honigman, marketinški konzultant sa sjedištem u Philadelphiji.

Ostaje dosljedan svojoj ličnosti

Honigman kaže da stariji reagiraju na jezgrovite i asertivne slogane kao što su 'I'm lovin' it' i 'Just do it', a mladi i tinejdžeri odabiru brendove za koje se čini da utjelovljuju različite vrijednosti i interese te imaju jasnu perspektivu o svijetu.

- Oni traže brend koji više sliči na osobu - dodaje ovaj marketinški stručnjak.

Duolingo, kaže on, ostaje dosljedan svojoj ličnosti, što se cijeni, pa i onda kada sova pokazuje svoje pretjerano samodopadno ponašanje u komunikaciji izvan aplikacije.

Tako je nedavno pop pjevačica Charli XCX najavila izlazak novog albuma „Brat“ na X-u, a Duolingo je podijelio njenu objavu, napisavši: „Ne mogu vjerovati da si napisala cijeli album o meni“. Katkad se čini da brend traži to da postane meme. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.