Google će u pet članica EU započeti kampanju takozvanog prebunkinga, odnosno puštanje serije animiranih oglasa namijenjenih sprečavanju širenja dezinformacija.
Pet članica Evropske unije
Google će uskoro pokrenuti kampanju protiv dezinformacija u pet članica Evropske unije, rekli su iz te kompanije Reutersu uoči evropskih izbora i novih i strožijih pravila za sadržaj na internetu.
Građani EU birat će u junu novi Evropski parlament, a zastupnici strahuju da bi širenje dezinformacija na internetu moglo utjecati na birače.
Francuska, Poljska i Njemačka optužile su Rusiju u ponedjeljak da je uspostavila razrađenu mrežu web-stranica za širenje proruske propagande.
Evropski Akt o digitalnim uslugama, koji stupa na snagu, zahtijevat će velike internetske platforme i tražilice da učine više u borbi protiv nezakonitog sadržaja i rizika za javnu sigurnost.
Od ovog proljeća Googleova interna jedinica Jigsaw, koja se bavi prijetnjama društvima, pokrenut će seriju animiranih oglasa na platformama kao što su TikTok i YouTube u pet članica EU: Belgiji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji i Poljskoj. Ti oglasi bit će prevedeni na sva 24 službena jezika Evropske unije.
Upitnik s višestrukim odgovorima
Gledaoce oglasa na YouTubeu zamolit će se da ispune kratki upitnik s višestrukim odgovorima, osmišljen kako bi procijenili šta su naučili o dezinformacijama.
Druge mjere za kontrolu dezinformacija, poput provjere činjenica, mogu doprinijeti polarizaciji jer dolaze nakon što se informacija već proširi.
Istraga koju je u januaru proveo EEAS (Služba za vanjsko djelovanje EU) otkrila je 750 incidenata uz pogrešne informacije koje su namjerno širili strani akteri, od kojih su mnogi podržavali rusku invaziju na Ukrajinu, piše Zimo.