Glavni izvršni direktor Mete Platforms Mark Zakerberg (Zuckerberg) oglasio se o novoj Appleovoj konzoli za miješanu stvarnost Vision Pro. Ukratko, nije baš oduševljen.
Uvjeren je kako njegova konzola Quest 3 korisnicima donosi ''bolju vrijednost'' i da je ''bolji proizvod, i tačka''.
Malo koga će iznenaditi to što Zakerberg promovira vlastiti proizvod. Ipak, to što je odlučio objaviti video o razlikama između Questa 3 i Vision Proa pokazuje sve veću konkurenciju između Applea i Mete, piše Tportal.
Obje firme pokušavaju prodati potrošačima prednosti konzola mješovite stvarnosti koje prekrivaju digitalni sadržaj preko stvarnog svijeta ili pružaju impresivna iskustva virtuelne stvarnosti.
Meta je odabrala ulazak na tržište s uređajem nižeg cjenovnog razreda, dok se Apple fokusirao na oštrije zaslone, snažnije procesore i materijale više klase.
Zakerberg je ustvrdio kako je Quest ''puno udobniji'', da je njihova ponuda sadržaja opsežnija, vidno polje šire, praćenje ruku preciznije, a zaslon svjetliji u poređenju s Visionom Pro. Priznao je kako Appleov zaslon ima veću rezoluciju i da je praćenje očima ''stvarno lijepo''.
Ali, za tri hiljade američkih dolara višu cijenu očekivao je i veću razliku u kvalitetu, ne i da će Quest 3 biti ''bolji u većini stvari''. Uvjeren je stoga kako će Meta dominirati tim tržištem.
Apple je službeno lansirao Vision Pro u Sjedinjenim Državama 2. februara, po cijeni od 3.500 dolara. To je prva nova kategorija proizvoda za jabučare od Apple Watcha, predstavljenog 2015. godine. Meta je predstavila Quest 3 u septembru prošle godine, s početnom cijenom od 500 dolara, za 200 više od prethodnog izdanja.
Jedna od glavnih prednosti te konzole je mogućnost brzog prebacivanja iz miješane u običnu stvarnost. Appleove slušalice nude sličnu funkcionalnost, piše CNBC.