Studija organizacije Consumer Reports, koja se bavila analizom podataka Facebook korisnika, došla je do alarmantnih otkrića.
Ispostavilo se da su čak 186.892 kompanije slale podatke o korisnicima Facebooka na ovu društvenu mrežu. U prosjeku, svaki korisnik bio je praćen od 2.230 kompanija, a neki čak od 7.000 firmi.
Ovakav vid nadzora obuhvata i manje vidljive metode kao što je praćenje server-na-server, gdje podaci sa servera jedne kompanije prelaze na servere Mete, kompanije koja stoji iza Facebooka. Ovu metodu je teže uočiti u odnosu na standardno praćenje putem Meta piksela na sajtovima.
Studija je također ukazala na probleme s alatima za transparentnost koje nudi Meta. Neki od problema uključuju nejasno identifikovanje firmi koje dijele podatke i ignorisanje zahtjeva korisnika za isključivanje iz praćenja.
Među kompanijama koje dijele podatke korisnika sa Facebookom nisu samo nepoznate firme, već i veliki trgovinski lanci poput Home Depota, Macy'sa i Walmarta, kao i kompanije za kreditno izvještavanje poput Experiana i TransUnion's Neustara, a tu su i Amazon, Etsy i PayPal.
Ovakvi nalazi pokreću brojna pitanja o privatnosti i sigurnosti podataka korisnika na internetu, naglašavajući potrebu za strožijim zakonima i regulativama u oblasti digitalne privatnosti.