Sve je više izvještaja o prevarama, a prevaranti se koriste raznim trikovima kako bi naveli potencijalnu žrtvu u svoju zamku.
''Čujete li me''
Better Business Bureau (BBB) izvijestio je o povećanom broju prevara koje se odnose na pozive u kojima pozivatelji pitaju “čujete li me?”. Pozivatelj također ponekad dodaje i druge izjave kako bi zadržao osobu na liniji pa tako, primjerice, navodi da ima problema s telefonom, slušalicama i slično.
Iako se ovo možda ne čini neuobičajenim, BestLife navodi da je u pitanju prevara u kojoj prevaranti na razne načine potencijalnu žrtvu pokušavaju navesti da kaže “da”. To u konačnici može dovesti do toga da žrtva prima još više prevarantskih poziva.
U najgorem scenariju, prevaranti mogu čak snimiti odgovor (da) i koristiti ga za neovlaštene transakcije.
Osim jednostavnog pitanja “čujete li me?”, prevaranti se mogu koristiti i raznim drugim pitanjima na koja bi potencijalna žrtva mogla odgovoriti s “da”. Također, prevaranti znaju navesti i da predstavljaju određenu kompaniju pa pritom ispituju i neke lične podatke, poput imena i prezimena, adrese i slično.
Lokalni brojevi
Da biste se zaštitili od potencijalne prevare, BBB savjetuje da se ne javljate na pozive s nepoznatih brojeva, čak i ako se čini da su u pitanju lokalni brojevi. Ako se i javite na nepoznati broj, obratite pažnju na to kakva vam pitanja postavljaju.