NEKADAŠNJI TWITTER

Mask prelomio: Platforma X uvodi godišnju pretplatu za nove korisnike

Način da se suzbije prisustvo botova i spama na platformi, a ne kao način za stjecanje profita

Mask je tvitovao da se čitanje neće naplaćivati, ali da će godišnja naknada od jednog dolara biti naplaćivana za tvitovanje. Facebook

E. Ag.

18.10.2023

1

Društvena mreža X, nekada poznata kao Twitter, odlučila je da počne naplaćivati novim korisnicima jedan dolar godišnje za pristup ključnim funkcijama, uključujući mogućnost tvitovanja, odgovaranja i retvitovanja.

Ne važi za postojeće korisnike

Ova odluka stupit će na snagu već danas za korisnike u Novom Zelandu i Filipinima, prema informacijama potvrđenim od kompanije.

Ova promjena na platformi predstavlja jedan od najvažnijih koraka od kada je Ilon Mask (Elon Musk) preuzeo kompaniju prije skoro godinu. U izjavi koju je objavio tim za podršku X-a detalji su potvrđeni i objašnjeni kao način da se suzbije prisustvo botova i spama na platformi, a ne kao način za stjecanje profita.

Naplaćivanje godišnje naknade od jednog dolara primjenjuje se samo na nove korisnike i ne važi za postojeće. Još nije poznato da li će, ili kada će, plan biti proširen na korisnike u drugim zemljama. Program se razlikuje od X Premium, koji nudi dodatne funkcije kao što su "Poništi" i "Uredi" za objave, po cijeni od 8 dolara mjesečno.

Mask je tvitovao da se čitanje neće naplaćivati, ali da će godišnja naknada od jednog dolara biti naplaćivana za tvitovanje, piše Telegraf.rs.

Vraćanje povjerenja

- To je jedini način da se borimo protiv botova bez blokiranja pravih korisnika - napisao je Mask.

S obzirom na buran period koji je kompanija prošla od kada ju je Mask preuzeo, uključujući otkaze koji su eliminisali 75 posto zaposlenih i popuštanje u moderaciji sadržaja, neki korisnici izražavaju sumnju u odluku da predaju svoje finansijske informacije.

Linda Jakorino, koja je preuzela ulogu izvršne direktorice X-a u maju, izjavila je da je 90 posto od prvih 100 oglašivača već povratilo povjerenje u platformu. Međutim, ostaje da se vidi da li će Jakorino uspjeti da obnovi oglasni biznis, s obzirom na Maskove impulsivne odluke koje bi mogle biti kontraproduktivne.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.