Iako toga možda nismo ni svjesni, tehnologija umjetne inteligencije (AI) može se primijeniti u mnogim sektorima. „Coca-Cola“ je nedavno predstavila Y3000 Zero Sugar, novo ograničeno izdanje pića napravljeno uz pomoć AI tehnologije.
Kompanija je objasnila da je Coca Cola Y3000 Zero Sugar stvorena u saradnji ljudske i umjetne inteligencije, i to razumijevanjem kako fanovi zamišljaju budućnost kroz emocije, težnje, boje, okuse i još mnogo toga.
Jarke boje
Kombinirajući mišljenja fanova iz cijelog svijeta, te uz spoznaje prikupljene od umjetne inteligencije, „Coca Cola“ je u konačnici stvorila jedinstveni okus Y3000.
- Namjerno smo spojili ljudsku i umjetnu inteligenciju za provokativni izraz onoga što „Coca Cola“ vjeruje da će se dogoditi u budućnosti - rekla je Oana Vlad, viša direktorica „The Coca Cola Company“.
Ne radi se samo o okusu, za ambalažu su korištene jarke boje koje sadrže ljubičastu, magentu i cijan, prikazujući futurističke vizuale Coca Cole Y3000 Zero Sugar, također stvorene kroz saradnju kompanije s umjetnom inteligencijom, prenosi Voi.id.
- Dizajn prikazuje fluid u stanju promjene i evolucije, komunicirajući kroz promjene u obliku i boji koje naglašavaju pozitivnu budućnost - objašnjava Vlad.
Snaga umjetne inteligencije
Potrošači mogu skenirati QR kod na pakiranju kako bi pristupili Coca Cola Creations Hubu, gdje mogu filtrirati fotografije putem Y3000 namjenske AI kamere kako bi vidjeli kako će njihova trenutna stvarnost izgledati u budućnosti.
- Uloga svake kapi je iskoristiti najnoviju i najbolju tehnologiju i kulturne trendove za stvaranje novih iskustava. Nakon što smo prošle godine prešli na proširenu stvarnost, iskorištavamo snagu umjetne inteligencije i nastavljamo graditi sposobnosti naše kompanije u ovom uzbudljivom području - dodala je Vlad.
Coca Cola Y3000 bez šećera bit će dostupna ograničeno vrijeme na odabranim tržištima, uključujući Sjedinjene Države, Kanadu, Kinu, Evropu i Afriku.