VJEŠTAČKA INTELIGENCIJA

ChatGPT prvi put zabilježio pad broja posjetitelja

Smanjenje prometa znak je da se polako smanjuje privlačnost chatbota kao tehnološke inovacije

Smanjio se promet za 9.7 posto. Printscreen

E. A.

6.7.2023

ChatGPT, iznimno popularan chatbot kompanije OpenAI pokrenut u novembru prošle godine, u junu je prvi put od lansiranja zabilježio mjesečni pad broja posjetitelja i prometa na svojoj web stranici, objavila je u srijedu analitička firma Similarweb.

Svjetski promet na stolnim i mobilnim uređajima na web stranici ChatGPT smanjio se za 9,7 posto u junu u odnosu na maj, dok su jedinstveni posjetitelji web stranice ChatGPT pali za 5,7 posto. Količina vremena koju su posjetitelji proveli na web stranici također se smanjila za 8,5 posto, pokazuju podaci.

Smanjenje prometa znak je da se polako smanjuje privlačnost chatbota kao tehnološke inovacije, rekao je Dejvid Kar (David Carr), analitičar u Similarwebu, dok je Riši Džaluria (Rishi Jaluria) iz RBC Capital Marketsa objasnio da podaci ukazuju na veću potražnju za generativnom umjetnom inteligencijom s informacijama u stvarnom vremenu.

Jedna od najposjećenijih 

OpenAI nije odmah odgovorio na zahtjev za komentar. ChatGPT pokrenuo je upotrebu generativne umjetne inteligencije u svakodnevnim zadacima, od pisanja do programiranja, i dosegao 100 miliona aktivnih korisnika mjesečno u januaru, dva mjeseca nakon lansiranja.

To je aplikacija koja se najbrže razvija i sada se može pohvaliti s više od 1,5 milijardi mjesečnih posjeta, te je jedna od 20 najposjećenijih web stranica na svijetu. Nekoliko ChatGPT konkurenata, uključujući Googleov chatbot Bard, pokrenuto je u posljednjih nekoliko mjeseci.

OpenAI je, također, objavio ChatGPT aplikaciju na iOS sistemu u maju, što bi moglo smanjiti promet s njegove web stranice. Neki, također, povezuju promjenu korištenja s ljetnim praznicima za škole, jer sve manje učenika traži pomoć oko zadaće.

Besplatan za korištenje

Chatbot je preuzet više od 17 miliona puta na iOS-u u čitavom svijetu do 4. jula, prema data.ai. Nedavno usporavanje rasta moglo bi pomoći u kontroli troškova pokretanja ChatGPT-a, koji zahtijeva intenzivnu kompjutersku snagu za odgovaranje na upite. Sam Altman, izvršni direktor OpenAI-a, opisao je troškove rada usluga "izazovnim".

ChatGPT je besplatan za korištenje, ali, također, nudi premium pretplatu, gdje korisnici mogu platiti 20 dolara mjesečno za pristup OpenAI-evom naprednijem modelu, GPT-4. Prema najnovijim procjenama YipitData, blizu 1,5 miliona ljudi prijavilo se za pretplatu u SAD. OpenAI je ove godine predvidio prihod od 200 miliona dolara.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.