Tehnološka kompanija WhatsApp pristala je u potpunosti poštovati pravila Evropske unije (EU) o promjeni uslova usluge, objavila je u ponedjeljak Evropska komisija.
- Nakon dijaloga s tijelima EU-a za zaštitu potrošača i Evropskom komisijom, WhatsApp se obvezao da će biti transparentniji pri izmjeni uslova pružanja usluge - navodi se u saopćenju Evropske komisije.
WhatsApp će odsad jasno objasniti šta namjerava promijeniti u ugovoru korisnika i kako to odgovara korisničkim pravima.
Ažurirani uslovi usluge
Također će omogućiti korisnicima da odbiju ažurirane uslove usluge, navodeći kada i zašto potrošač neće moći koristiti aplikaciju u slučaju odbijanja.
Osim toga, kompanija, koja pripada američkom tehnološkom konglomeratu Meta, koji posjeduje društvenu mrežu Facebook, obećala je da neće dijeliti podatke o korisnicima s trećim stranama, uključujući pomenutu platformu društvenih medija.
Zaštita potrošača
Komesar EU-a za pravosuđe Didier Rejnders (Reynders) pozdravio je opredjeljenje WhatsAppa da "aktivno informiše korisnike o svim promjenama njihovog ugovora i poštuje njihov izbor umjesto da ih pita svaki put kada otvore aplikaciju".
- Potrošači imaju pravo da razumiju na šta pristaju i šta taj izbor konkretno podrazumijeva kako bi mogli odlučiti žele li nastaviti koristiti platformu - dodao je Rejnders.
Evropske vlasti su pokrenule istragu protiv WhatsAppa u januaru 2022. godine nakon upozorenja udruženja za zaštitu potrošača.