NASTAVLJA SE I OVOJ GODIN

Rast pretplata na streaming servise

Također, ističu i da je 2020. bila godina procvata za online video streaming, zbog pandemije i naknadnih ograničenja na otvorenom

SVOD igrači će dodati novih 143 miliona pretplata. Noob

E. A.

10.2.2023

Unatoč ekonomskoj neizvjesnosti, krizi troškova života i zasićenosti video uslugama u nekim zemljama, prema Omdiji, 2023. je na putu da bude dobra godina za usluge pretplate.

- Nastavljajući s uticajem COVID-a, uvođenje oglasnih razina i obilje novog sadržaja značilo je da će 2023. biti važna godina za rast SVOD-a i njegovih pretplatnika - kaže Maria Rua Aguete, viša direktorica u Omdijinim medijima i Zabavna praksa.

Najbrži rast

Također, ističu i da je 2020. bila godina procvata za online video streaming, zbog pandemije i naknadnih ograničenja na otvorenom, što je rezultiralo s više od 300 miliona novih globalnih pretplatničkih online video usluga.

- SVOD je rastao jednom od najbržih zabilježenih stopa. Zapravo, u apsolutnom smislu 2020. je dodala više pretplatnika industriji videosnimaka na zahtjev nego u bilo kojem drugom trenutku u historiji i najvjerojatnije u bilo kojem budućem trenutku - dodao je Rua Aguete.

Međutim, sve industrije i gospodarstva teže se kretati između valova rasta i bazena stagnacije, a SVOD nije iznimka. Dok je 2020. bila godina rekorda, 2023. bit će godina zahlađenja u cijeloj industriji unatoč mnoštvu usluga koje dolaze od velikih holivudskih igrača.

143 miliona pretplata

Pokretanje razina oglašavanja znači da će za mnoge od ovih igrača 2023. i dalje biti godina rasta, a SVOD igrači će dodati novih 143 miliona pretplata – te brojke predstavljaju 50 posto onoga što je postignuto u rekordnoj 2020. godini. 

Čak i u zemljama poput SAD-a gdje su pretplatničke video usluge dosegle zrelost, Omdia očekuje gotovo 40 miliona novih SVOD pretplata.

- Najveća bitka s kojom će se usluge suočiti je stalni rast cijena koji bi mogao uplašiti kupce i usporiti rast. Zahvaljujući uvođenju razina oglašavanja, SVOD igrači poput Netflixa i dalje su mogli rasti na već zasićenim tržištima pretplate kao što je SAD, ali su također mogli steći pretplatnike u Latinskoj Americi ili APAC-u gdje se cijena smatrala razlogom da se ne pretplatite. Očekujemo da će 14 posto ukupnog rasta pretplatnika u 2023. doći iz Latama -  zaključio je Rua Aguete.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.