Nova kolekcija modnog brenda "Balenciaga" uključuje narukvicu koja izgleda kao selotejp traka, a čim su je predstavili, podijelila je ljubitelje mode.
U nedavnom TikTok videosnimku s Paris Fashion Weeka, popularni nalog @highsnobiety pitao je gledaoce da li bi kupili "Balenciaginu" novu narukvicu iz kolekcije za jesen/zimu 2024., inspirisanu selotejp trakom koja se prodaje u vašoj lokalnoj prodavnici kancelarijskog materijala.
Brend je nastavio da održava svoj bezobrazan smisao za humor, ali neki kritičari su rekli da ne razumiju baš najbolje njihove šale, piše CDM.me.
Dotična narukvica izgleda kao obična rolna prozirne trake, međutim, brendirana je "Balenciaga" logom. I košta oko tri hiljade eura.
Korisnici interneta zgroženi su idejom da bi velika modna kuća jednostavno pretvorila običan kućni predmet u nešto što bi trebalo da bude šik dodatak. Mnogima se činilo da brend nastavlja da pokušava da siromaštvo postane estetika ili izgled, a jedna osoba je napisala: „Bogati ljudi tako loše žele da se osjećaju siromašnima.“
- "Balenciaga je upravo svake godine izbacivala fioku za smeće" - dodala je druga osoba, dok se neko drugi našalio: „Upravo sam kupio jednu… ali je od malog nezavisnog brenda koji se zove Scotch.“
Jedna osoba je priznala da je mislila da je narukvica šala sve dok nije „vidjela da piše Balenciaga“, dok je druga osoba rekla: „Kunem se da je cijeli ovaj brend samo velika unutrašnja šala.“
Ovo nije prvi put da je brend pretvorio obične, svakodnevne stvari u dio svoje kolekcije.