SPAJA MODU S POLITIKOM

Monika Levinski glavno lice u kampanji Reformationa: "Izgleda nevjerovatno"

Ova neobična saradnja kombinira političku svijest s modnom izjavom, stavljajući Levinski u središte

Monika Levinski. Reformation

D. R.

27.2.2024

Brend "Reformation" odabrao je Moniku Levinski (Monica Lewinsky) za glavno lice svoje najnovije kampanje koja spaja modu s politikom. 

Danas poznata kao aktivistkinja i spisateljica, Monika se pojavljuje u novoj kampanji američkog brenda, koja je nastala u saradnji s "Vote.org", s ciljem poticanja ljudi u Americi na glasanje te istovremeno promoviranje najnovije kolekcije odjeće.

Ova neobična saradnja kombinira političku svijest s modnom izjavom, stavljajući Levinski u središte kampanje naziva Imaš moć. U njoj se ističe Levinski u kremastim odijelima, vatreno crvenim haljinama i šik naočalama, dok istovremeno naglašava važnost demokratije i individualnog glasa.

- Glasanje je korištenje vašeg glasa da vas se čuje, a to je najvažniji aspekt demokratije - Levinski objašnjava na stranici kampanje. 

Dodatno je istaknuto da se radi o važnoj izbornoj godini u Americi i da je povjerenje u institucije prilično nisko. 

Kampanja također slavi osnaživanje žena kroz modu, prikazujući kolekciju koja uključuje blejzere, suknje, haljine i drugo, sve izrađeno od održivih materijala. Cijene komada su od 99 eura pa do 1.050 eura. 

Monika Levinski. Reformation

Kampanja je privukla značajan interes na društvenim mrežama, a ispod objave brenda na Instagramu pojavilo se mnoštvo komentara.

"Smatram da ona nije relevantna više. Niko rođen nakon 1992. zna ko je ona", "Volim ovaj Caiden set", "Dakle, sada je supermodel? Podržavam to", "Slomila je internet na najbolji mogući način", "Opsjednuta sam s ovime", "Genijalni ste", "Koja prekrasna žena", "Kao dobro vino je. S godinama sve bolja i bolja", "Izgleda nevjerovatno", "Vau" neki su od komentara.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.