Posljednji mjeseci 2022. godine posebno su bili turbulentni u industriji mode. Godinu su obilježile velike smjene kod vodećih modnih brendova, poneki skandal, hiperprodukcija TikTok trendova i estetika te lažna modna održivost s kojom je ekološka odgovornost nekako pala u drugi plan.
Kineski fast fashion gigant Shein je proglašen najpopularnijim modnim brendom godine, što dovoljno govori i (ne)osviještenosti koja se, po svemu sudeći, iz riječi nije baš uspješno pretočila u djelo.
S druge strane, ne možemo poreći da su vintage i second hand odjeća uz modne dodatke dobili veliku pažnju publike i postali sve češći izvor za šoping.
Metaverzum je također uvelike obilježio godinu u modi, s ispitivanjima mogućnosti koje nam nude nove tehnologije. Od novih i starih ikona modne scene, do kolaboracija i onih velikih imena koja su nas ove godine napustili
Ono što je bilo viralno
Bijela Coperni haljina koja je nastala takoreći iz čistog zraka, odnosno, u otprilike osam minuta nasprejana je na golo tijelo Belle Hadid. Ovaj trenutak na Tjednu mode u Parizu upisao se u modnu povijest i jedan je od najspominjanijih trenutaka u 2022. godini.
Coperni se udružio sa španjolskim znanstvenikom Manelom (Teresom) Torresom i njegovom tvrtkom Fabrican - tekućina u spreju sadrži sintetička i pamučna vlakna koja sušenjem u dodiru s kožom postaju materijal koji se nakon nošenja ponovno može preraditi u tekućinu kako bi od nje nastao novi komad odjeće.