Većina roditelja barem se jednom našla u neugodnoj situaciji kada njihovo dijete nije željelo podijeliti igračku s drugim djetetom na igralištu ili tokom igre. Mnogi od njih u tim slučajevima pokušavaju na sve moguće načine nagovoriti dijete da odustane od stvari u kojoj je uživalo jer je za nju zainteresirano drugo dijete, donosi ''Very Well Family''.
Glavno načelo
Jedno od glavnih načela u ranom djetinjstvu jest podučavanje djece da se nauče igrati zajedno, a roditelji često pretpostavljaju da to znači učiti djecu da uvijek dijele. Kako objašnjava dječija psihologinja Laura Markam (Markham), za malu djecu koncepti dijeljenja i posuđivanja previše su složeni da bi ih razumjeli.
Naime, mala djeca još nisu potpuno razvila empatiju i ne mogu sagledati stvari iz perspektive drugog djeteta. Prisiljavanje djeteta da dijeli ne podučava ga društvenim vještinama, već samo može povećati učestalost njegovih ispada bijesa. Prema mišljenju dr. Markam, prisiljavanje djeteta da dijeli svoje igračke s drugom djecom uči ga pogrešnim lekcijama, pa bi ga roditelji trebali izbjegavati.
Pogrešna lekcija
Kao prvo, takav način ponašanja pokazuje djetetu da plakanjem uvijek može dobiti ono što želi. Osim toga, također ga uči kako bi trebalo uvijek dati nešto drugom djetetu ako ono od njega to traži. Iako ovo nisu lekcije koje roditelji namjeravaju naučiti svoju djecu, kada su prisiljena dijeliti, to je ono što djeca najčešće usvajaju.