Google kao i druge pretraživačke platforme velikih tehnoloških kompanija bilježe pad prihoda od digitalnog oglašavanja posljednjih mjeseci što ukazuje da su strahovi od recesije uticali na budžete za marketing, ali i na stalnu ranjivost industrije digitalnog oglašavanja.
Loši rezultati izazvali su rasprodaju dionica tehnoloških kompanija i potakli strah od ekonomskog usporavanja u SAD, pišu svjetski mediji.
Profit u Alfabetu (Alphabet), matičnoj kompaniji Googla, pao je u posljednjem tromjesečju za više od četvrtine jer su oglašivači smanjili potrošnju i pripremili se za ekonomski pad, napisao je The Times uz ocjenu da se bauk recesije nadvio nad tržištem digitalnog oglašavanja.
Alfabet je povećao prihod u posljednjem kvartalu, ali ne onoliko koliko se očekivalo iznevjerivši, kako ističe londonski list, očekivanja na Volstritu (Wall Street), gdje su vrijednosti dionica u trgovanju prije otvaranja tržišta u srijedu, 26. oktobra, oslabile za više od šest posto.
U tri mjeseca do kraja septembra, prihod Alfabeta porastao je za šest posto na 69,1 milijardu dolara, što je manje od predviđanja od 70,6 milijardi dolara. Neto prihod, dodaje Tajms, pao je za 27 posto na 13,9 milijardi dolara.
Alfabet, čije je sjedište u Kaliforniji, zarađuje više novca od digitalnog oglašavanja nego bilo koja druga kompanija. Posjeduje operativni sistem Android za pametne telefone i Jutjub (YouTube), video platformu, kao i vodeći svjetski pretraživač Gugl.
Dok je prodaja oglašavanja na Guglovoj platformi za pretraživanje nastavila rasti u posljednjem tromjesečju, na Jutjubu je opala što, prema ocjeni Tajmsa ukazuje na to da se ove godine smanjila potražnja za digitalnim oglašavanjem.