U znak protesta zbog smrti troje Afroamerikanaca koji su tokom ove godine stradali zbog boje svoje kože u Sjedinjenim Američkim Državama, sportski brend "Nike" je po prvi put u historiji promijenio svoj slogan "Just Do It" u "For once, Don't Do It".
Kako se ističe, kampanja podrške protiv rasizma privukla je veliku pažnju javnosti, osuđujući postupke i zakone koje su doveli do smrti troje građana.
U kratkom i efektnom klipu na društvenim mrežama, "Nike" nedvosmisleno osuđuje rasističke ispade policije.
- Zahvaljujući novoj kampanji, brend Nike zvaničnim hashtagom #UntilWeAllWin još jednom je pokazao da je dio borbe protiv rasizma, nasilja i agresije, te da svi ljudi moraju biti jednaki jer je to jedini put ka boljitku - ističe se u saopštenju.
"Nikeove" prodavnice sportske opreme našle su se na meti pljačkaša i vandala tokom nereda u američkim gradovima. Bilo je i situacija u kojima su mirni demonstranti branili prodavnice od napada i odnošenja robe.