Suicidalna igrica "Momo" se prvi put pojavila na internetu sredinom prošle godine kada je Argentinca (12) pozivala da počini samoubistvo.
Proteklih dana djeca i roditelji širom Amerike i Evrope su podigli uzbunu, jer se strašni fiktivni lik ponovo počeo pojavljivati na internetu.
Igrica "Momo" pojavljivala se i prilikom reproduciranja crtića "Pepa Prase" na YouTubeu te u još pojedinim reklamama na ovom servisu.
YouTube je potvrdio za američki "The Verge" da bilo kakav sadržaj koji sadrži Momo predstavlja kršenje YouTube smjernica za oglašavanje, te je odlučio povući i oglase na pojedinim videozapisima.
Neki videozapisi imaju ekrane upozorenja koji se pojavljuju prije reprodukcije videa te korisnike upozoravaju na "neprikladan ili uvredljiv" sadržaj.
Podsjetimo, u Velikoj Britaniji se prije nekoliko dana pojavila mnogo strašnija verzija ove igrice, gdje Momo traži od djece da upale plin ili da pronađu i uzmu tablete.