Čini se kako bi za prekide rada i sporiju internetsku vezu kod kuće mogli okriviti "Chromecast" i druge Googleove uređaje. Srećom, postoji rješenje.
Korisnik foruma "Google Home Help" požalio se na sve češće ispade njegove Wi-Fi mreže nakon što bi se vratio kući s uređajem na kojem je operativni sistem Android.
Provjeravajući o čemu bi se moglo raditi, isključio je iz mreže uređaje s "Google Castom", uključujući i spomenuti s Androidom te više "Chromecastova" i uređaja "Google Home Mini". Šta se dogodilo? Mreža se stabilizirala i prestala praviti probleme, prenosi Tportal.
Nakon istraživanja online pronašao je nekoliko drugih objava na forumima nekoliko proizvođača routera u kojima su se korisnici žalili na slične probleme. Sve su bile objavljene otprilike u istom razdoblju, a na jednu od njih odgovorili su iz firme TP-Link.
Prema njihovoj procjeni, probleme stvaraju pojedina nedavna izdanja "Androida" i "Google Appsa".
Problem je već poznat od ranije, pa pojedini proizvođači imaju spremne upute kako se vratiti na prethodno izdanje softvera, što bi trebalo riješiti stvar. Kompanija "Linksys" je pripremila novi driver koji bi trebao pomoći u sprječavanju rušenja Wi-Fi mreže.
Ako i dalje imate problema, pokušajte i vi odspojiti Google uređaje s Wi-Fi mreže. Ukoliko su i dalje prisutni, uzrok je vjerojatno nešto drugo, piše techradar.com.