ISTRAŽIVANJA

Pametna haljina otkrila šta muškarci rade ženama tokom izlazaka

U samo četiri sata tri žene dodirnute su tačno 157 puta, odnosno skoro 40 puta u svega 60 minuta

Haljina prikazala koliko je puta žena dodirnuta. Printscreen

Avaz.ba

2.12.2018

Marketinška kompanija ''Ogilvy'' kreirala je haljinu osjetljivu na dodir koja je mjerila koliko često i s kojim intenzitetom muškarci u noćnim klubovima dodiruju njenu vlasnicu. Cilj kampanje, čiji je naručitelj bio ''Schweppes'', bio je pokazati muškarcima kako se tačno ponašaju u noćnim izlascima i što sve žene doživljavaju u samo jednoj noći.

U sklopu projekta "The Dress for Respect" stručnjaci su napravili haljinu u čijoj se tkanini nalaze senzori za dodir, koji su bilježili baš svaki dodir i njegov intenzitet. Informacije su potom prosljeđivane sistemu koji je svaki dodir mapirao, a naučnici su u realnom vremenu pratili sve što se događa trima ženama koje su učestvovale u projektu.

Kako se pokazalo tokom noći, muškarci su žene najčešće dodirivali po donjem dijelu leđa, stražnjici i rukama. Za prikaz na društvenim mrežama korištene su iz snimke iz noćnog kluba na kojima se vidjelo kako žene tim istim muškarcima govore da ih ne diraju. To ih ipak nije spriječilo.

U samo četiri sata tri žene dodirnute su tačno 157 puta, odnosno skoro 40 puta u svega 60 minuta.

Kasnije su haljinu i snimke pokazali muškarcima iz kluba, a oni nisu mogli vjerovati koliko se haljina na vizuelnom prikazu "svijetlila" od njihovih dodira.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.