Super boul je najveći sportski događaj u SAD koji se održava svake godine po završetku doigravanja na kraju sezone. Super boul je isto tako turistički događaj godine za grad koji organizuje Super boul.
San Francisko se dobro spremio za događaj godine u SAD, okršaj Denvera i Karoline u 50. Super bolu, koji će imati najviše koristi od svega, u grad će se sliti velike količine novca i potpuno je jasno zašto se gradovi bukvalno tuku ko će organizovati "utakmicu nad utakmicama". Super boul je definitivno događaj koji se mora ispratiti.
Super boul je najgledanija manifestacija na planeti, a to privlači veliki broj kompanija spremnih da potroše milione dolara na reklame. To je dovelo do toga da utakmica počinje sve kasnije i kasnije, kako bi se osigurao udarni termin za gledaoce na Istočnoj obali i obezbjedio što bolji vremenski tajming za televizijske kuće i oglašivače.
Ove godine NBC je navodno 30 sekundi komercijalnog prikazivanja naplaćivao 5 miliona dolara, a neke od najvećih kompanija potrošile su milione za vrhunski termin u nedjeljnoj večeri, piše Business Insider.
Amazon
U reklami koja traje više od minutu i pol pojavljuju se i brojne slavne osobe, uključujući Antonija Hopkinsa (Anthony Hopkins) i Ribel Vilson (Rebel Wilson), ali i osnivača Amazona Džefa Bizosa (Jeff Bezos), jednog od najbogatijih ljudi na svijetu.