Krajem oktobra prvi automobili trebali bi saobraćati novim mostom u Drivuši, koji će doprinijeti boljoj saobraćajnoj uvezanosti južnih naselja oko grada s centrom, smanjenju gužve na ulazima u grad i boljoj uvezanosti industrijskih kapaciteta u poslovnim zonama Raspotočje, Drivuša i Janjići.
Uslijedilo je to nakon dugotrajnih pregovora i izmještanja dalekovoda, usaglašavanja imovinskopravnih odnosa, te određenih izmjena projektne dokumentacije, što su bili glavni kočničari radova.
Prema riječima Fuada Kasumovića, gradonačelnika Zenice, dvije godine se čekalo na izmještanje dalekovoda.
- Dalekovod koji povezuje Zenicu s Busovačom je direktno doticao gazište mosta i nisu se mogla saliti još dva stuba. Dvije godine se čekalo da se dalekovod izmjesti, što se konačno desilo - kaže Kasumović, dodajući da su radovi sada intenzivirani.
Po uzoru na Zapad, zahtijevao je da se stavi podzemni dalekovod, kojeg nema u BiH, i bilo ga je potrebno posebno naručiti.Ističe da je izmještanje dalekovoda koštalo 1,3 miliona maraka, a da Grad Zenica nije platio nijednu marku.Ukupna vrijednost investicije procjenjuje se na 5.500.000 maraka.
Preprojektiran kružni tok na M-17
U međuvremenu su preprojektirali i kružni tok na putu M-17, koji će imati pet uključenja.
- Radi se o uključenjima za Zenicu, Busovaču, na autoput A1, most Drivuša i jedan da spojimo Perin Han i ulicu Bistua Nuova – ističe Kasumović, dodajući da most predstavlja i spajanje sa glavnom gradskom magistralom.