Uskoro će godina otkako je u Tuzli implementiran Nextbike sistem javnih bicikala, no ovaj projekt u gradu soli još nije zaživio u punom kapacitetu.
Više faktora
- Nažalost, u Tuzli nije odziv građana dobar kao što je to slučaj u Sarajevu i Banjoj Luci. Vjerovatno postoji više faktora zašto je to tako. Vjerujemo da bi dodatne lokacije i veća dostupnost bicikala, kao i izgradnja biciklističke infrastrukture, odnosno biciklističkih staza, povećali korištenje naših usluga, ali i bicikla kao prijevoznog sredstva uopće – smatra Ahmed Ćerimović, projekt menadžer „Nextbikea“ za Bosnu i Hercegovinu.
Prema njegovim riječima, posljednja biciklijada u Tuzli, na kojoj je bilo više od 3.000 biciklista, pokazala je da Tuzla sigurno ima potencijal da bude biciklistički grad.
- Analizirajući statistike najmova, naš zaključak je da Tuzlaci Nextbike više koriste za rekreaciju, a ipak manje kao prijevozno sredstvo za odlazak na posao. Ipak, sigurno je da će vremenom sve veći broj ljudi shvatiti da je bicikl brz, efikasan, jeftin, zdrav, a na kraju i zabavan oblik prijevoza kojim se mogu prevesti sa jedne na drugu tačku grada – zaključuje Ćerimović.
Tri lokacije
U Tuzli su javni bickli dostupni na tri lokacije, kod Panonskih jezera, na Sjenjaku i kod „Bingo City Centra“.
Pojednostaviti registraciju
Hajrudin Trle, proslavljeni bosanskohercegovački biciklista i trener, čovjek koji je u biciklizmu 48 godina, smatra da bi se izgradnjom specijalnih staza broj biciklista povećao za bar 30 procenata. Prema njegovom mišljenju, kada bi se pojednostavile procedure oko načina registracije i korištenja Nextbike bicikala, povećao bi se i broj korisnika u gradu soli.