Skupština Kantona Sarajevo u martu 2021. godine proglasila je 6. februar - Danom borbe protiv vršnjačkog nasilja u Kantonu Sarajevo, s ciljem sjećanja na Denisa Mrnjavca, koji je ubijen prije 14 godina na taj dan u tramvaju, dok se vraćao kući iz škole.
Ministarstvo za odgoj i obrazovanje KS, u saradnji sa školama, tokom ovog mjeseca provodi aktivosti usmjerne na podizanje svijesti o štetnosti nasilničkog ponašanja.
Ministarstvo je pozvalo škole da u periodu od 7. do 18. februara sa učenicima svih uzrasta osnovnih i srednjih škola realiziraju teme i sadržaje koji su u funkciji prevencije vršnjačkog nasilja.
U januaru je Ministarstvo za odgoj i obrazovanje realiziralo sesiju profesionalnog razvoja za direktore srednjih škola, a sve s ciljem najave sistemskog praćenja i podrške učenicima u riziku, kako bi se pravovremeno prepoznali nepoželjni oblici ponašanja.
U realizaciji sadržaja tokom februara škole mogu koristiti listu dostupnih resursa koje je 2021. godine pripremilo ovo resorno ministarstvo. Navedeni resursi ažurirani su novim sadržajima početkom ove godine.
Također, osnovne i srednje škole Kantona Sarajevo će na zahtjev Ministarstva realizirati Dan sigurnijeg interneta, u saradnji sa Centrom za sigurni internet. Dan sigurnijeg interneta 2022. godine u svijetu će i ovaj put biti obilježen 8. februara, pod sloganom „Zajedno za bolji internet“ ("Together for a better internet").
Kao i prethodne školske godine, osnovne i srednje škole Kantona Sarajevo će obilježiti i Međunarodni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja „Dan ružičastih majica“, koji se obilježava zadnje srijede u februaru, prema čemu će ove godine biti obilježen 23. februara. „Dan ružičastih majica“ je prilika da se na prikladan način učenicima skrene pažnja na probleme, uzroke i implikacije vršnjačkog nasilja.
- U saradnji sa školama Ministarstvo posebnu pažnju posvećuje sigurnosti učenika. Naše školske zajednice moraju biti mjesta sa nultom stopom tolerancije na nasilje. U školama učenici provode veliki dio vremena, a naši nastavnici i stručni saradnici trebaju prepoznati određene rizike za dijete u porodičnoj ili školskoj sredini, te mu osigurati stručnu podršku i brigu. Učenici moraju znati u kojim se oblicima nasilje pojavljuje, biti naučeni kako da prepoznaju nasilje, da na vrijeme reaguju u slučaju da primjete nasilje ili su žrtva nasilja, a škole i drugi referalni mehanizmi u zajednici su u obavezi da pomognu djetetu u riziku. To je najbolji način kreiranja sigurnog i inkluzivnog društva u budućnosti. To je dugoročno gledano i ušteda u budžetu, jer svaki problem koji se ne pojavi daje šansu razvojnim i održivim temama i aktivnostima - rekla je ministrica Naida Hota-Muminović.