EMOTIVNA IZJAVA

Salko Aljović za "Avaz" o incidentu u "Toplanama": Nemate se kome žaliti, imamo velikih problema

Svojom objavom sam samo htio da ukažem s čime se sve susrećemo, rekao je Aljović

Aljović želio platiti račun u "Toplanama". Avaz

Piše: A. Nalo

22.10.2021

Vijest da uposlenik „Toplana“ nije želio pomoći sugrađaninu Salki Aljoviću, koji je osoba s invaliditetom u kolicima, da uđe u poslovnicu i plati račun za grijanje, izazvala je ogorčenje kod velikog broja građana

U izjavi za portal "Avaza" Aljović kaže da se sa sličnim problemima svakodnevno susreće i ima ih na svakom koraku.

Parkirana vozila

- Meni je to sad postalo sasvim normalno jer su invalidne osobe navikle na takvo ponašanje. Nije nam problem samo plaćanje računa, imamo problem i sa parkiranim vozilima na trotoarima, prilazima bolnica, obrazovnim ustanovama. Po pola sata znamo čekati da se neko skloni da mi možemo negdje ući. Svojom objavom sam samo htio da ukažem s čime se sve susrećemo – rekao je Aljović.


 

Reakcija javnosti

Problem mu je, kako kaže, predstavljalo i to što u Domu zdravlja "Omer Maslić" godinama nije radio lift.

- Svaki put sam morao sačekati da neko siđe sa sprata da mi uzme krv. Šta ću ja tu?! To je jednostavno tako kod nas. Ne može se tu ništa promijeniti. Mi se s tim svakodnevno borimo. Kome se žalite, nažalost, nemate kome. Nema ljudi koji bi reagirali, nešto promijenili. Pola objekata koji su sagrađeni, nisu pristupačni osobama s invaliditetom – naglasio je Aljović, dodajući da nije očekivao ovoliku reakciju javnosti.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.