Građani koji iz nekog razloga nisu zadovoljni radom određenih ljekara, dispečera i drugog medicinskog osoblja, a koji su zaposleni u Hitnoj pomoći Kantona Sarajevo, prigovore i primjedbe mogu poslati putem e-maila info@hitnaks.ba ili donijeti lično na protokol u Kolodvorskoj ulici broj 14.
- Nakon zaprimanja prigovor se proslijedi Komisiji za prigovore pacijenata JU Zavod za hitnu medicinsku pomoć (ZHMP) KS, koja obavi detaljan uvid u medicinsku dokumentaciju, presluša snimljeni telefonski razgovor upućen putem broja 124, pogleda izjavu pacijenta i medicinskog osoblja. Na osnovu toga, vodeći se isključivo načelima struke, donosi se zaključak s kojim budu upoznati direktor Zavoda i osoba koja je uložila prigovor - kazali su nam iz Hitne pomoći.
Na osnovu toga, direktor donosi odluku o daljnjem postupanju. Ističu da pacijente ne klasificiraju prema vjerskom, nacionalnom, političkom ili bilo koje drugom opredjeljenju te da ne gledaju društveni i socioekonomski status bolesnika.
- Kada su u pitanju građani koji, prema načelima struke, ne spadaju u domen hitne medicinske pomoći, a imaju potrebu za zdravstvenom zaštitom, koju u datom momentu iz opravdanih razloga ne mogu realizirati u redovnoj proceduri, a obrate se za pomoć našoj ustanovi, dežurni dispečer i medicinsko-terenske ekipe JU ZHMPKS uvijek nađu načina da takvim osobama olakšaju zdravstveni problem do dolaska porodičnog ljekara ili ih adekvatnim savjetima i preporukama upute ka najboljem mogućem rješenju problema - pojasnili su iz Hitne pomoći.
Inače, uposlenici u Zavodu za hitnu medicinsku pomoć Kantona Sarajevo nisu u štrajku i na raspolaganju su građanima u svom punom kapacitetu 24 sata 365 dana.
- Ukupan broj pregledanih pacijenata u protekla 24 sata bio je 308, od toga ih je 214 uslugu dobilo u centralnom objektu, a na punktovima 94. Medicinsko-terenskih intervencija bilo je 69, od čega je bilo 45 kućnih posjeta. U protekla 24 sata obavili smo transport 83 dijalizna pacijenta - navedeno je u izvještaju Hitne.