PROBLEMI

Proširila se priča da firma ukida jedan od najlošijih sektora: Hoće li GRAS privatizirati minibuse?

Preduzeću godinama nedostaju kvalitetni minibusi

Piše: A. T.

28.7.2018

Višemilionska dugovanja i oronuli vozni park samo su neki od problema s kojima se suočava preduzeće GRAS. Kako se smjenjuju direktori tako se i predlažu nova rješenja. Među radnicima u ovoj firmi posljednjih dana se proširila priča da uskoro slijedi privatizacija minibusa i minibuskog sektora GRAS-a, koji je inače među najlošijim u firmi i pravi najveće gubitke.  

 Ključna dugovanja

Međutim, direktor Avdo Vatrić u izjavi za „Avaz“ kazao je da još o tome ne razmišljaju. Kaže da i bez toga firma može izaći na zelenu granu.

- Trenutno je u toku javni poziv za nabavku 17 minibusa. Cilj nam je zadovoljiti potrebe građana i ponuditi im kompletnu uslugu. Ukoliko prođe tender bez žalbi i obaranja, mislim da bismo uspjeli pokriti te dijelove na kojima imamo problema s minibuskim saobraćajem. Što se tiče trolejbusa, stanje je bolje, ali ćemo naredne sedmice također raspisati tender za nabavku pet do 10 vozila. Autobuse imamo, jedino su građani uskraćeni za minibuse, ali se nadam da ćemo uskoro nabaviti ta vozila – rekao je Vatrić.

Vatrić: Lakše podmirujemo svoje obaveze

Ističe da su primjetna poboljšanja u GRAS-u kada je riječ o broju vozila te da sada lakše podmiruju svoje finansijske obaveze.

- Ali moramo i dalje raditi zajedno s Vladom KS i resornim ministarstvom kako bismo riješili ključna dugovanja prema Upravi za indirektno oporezivanje (UIO) BiH. Planiramo s njima napraviti jedan sporazum kako bi se GRAS-u omogućio normalan rad. Očekujemo da ćemo uspjeti dogovoriti način otplate dugovanja. Zajedno s Ministarstvom radimo na tome da se to prevaziđe i da UIOBiH više ne bude prijetnja GRAS-u kada je u pitanju zapljena vozila – rekao je Vatrić.

Otkup tramvaja

S obzirom na to da je UIOBiH, prema riječima Vatrića, prodao 10 njihovih tramvaja, od toga četiri firmi „Eko–servis“ iz Tešnja, ističe da su u toku pregovori s ovom firmom da otkupe tramvaje.

- Nadam se da ćemo ih uspjeti vratiti u posjed naše firme. Ostalo je da se neke stvari izdefiniraju, tačnije da utvrdimo koji postupak nabavke bi bio adekvatan. Vjerujem da će ljudi iz ove firme imati razumijevanja jer su naklonjeni GRAS-u te ćemo s njima iznaći rješenje za ovaj problem – rekao je Vatrić.

Moguće gašenje nekih sektora GRAS-a

Vatrić nam je kazao da je u toku i izrada programa restrukturiranja GRAS-a koji radi jedna britanska firma, a koji bi trebao biti završen početkom sljedećeg mjeseca.

- Na osnovu tog programa vidjet ćemo na koji način GRAS može biti samoodrživ. Taj program, između ostalog, podrazumijeva restrukturiranje i način finansiranja od tarifne politike do ukidanja nekih segmenata koji nisu u osnovnoj funkciji prijevoza građana, a ne stvaraju GRAS-u neki veći profit – rekao je Vatrić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.